۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۹

هنوز به شائبه دخالت نهادهای امنیتی در انتخابات تحکیم رسیدگی نشده است

سخن از برخورد با متخلف در هر جناح و جریانی دارید در حالی که هنوز به تخلف های انتخابات سال 93 ،همچنین 94 و شائبه دخالت نهاد های امنیتی و فشارهای خارج از محدوده دانشجو و دانشگاه رسیدگی نشده و آن را حق خود برای صیانت از تحکیم میدانستید.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

 

کیانوش درویشی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد پرند (عضو شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت) در نامه ای سرگشاده به دفتر این اتحادیه انتقادات تندی را نسبت به سیاست ها و رفتار این اتحادیه مطرح کرده است که در ادامه آن را می خوانیم:kianoosh

دفتر فخیمه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان سراسر کشور (تحکیم وحدت)
با سلام و تسلیت اربعین سرور سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین؛ پیرامون نامه اخیرتان به تشکل های دانشجویی حول مبارزه با مفاسد باعث شد سکوت یک ساله  راشکسته و نکاتی را یادآور شویم.
۱٫  قوام جامعه اسلامی، بر صیانت از ارکان اخلاق در مناسبات و مراودات اجتماعی است. در این جامعه رفتار اجتماعی در پرتو اخلاق محوری مدیریت می شود و خاصیت سازندگی پیدا می کند. شهید بهشتی عدالت اخلاقی را بر عدالت سیاسی و اجتماعی برابر نص قرآن ارجح دانسته، حفظ و محارست از آن را منشاء ارتقای دو عدالت دیگر می داند.
۲٫  تحکیم وحدت در طول زمان های متمادی فراز و نشیب های بسیاری را طی کرده است تا بتواند جایگاه مستقل دانشجویی خود را حفظ نماید لکن در حال حاضر نه تنها نتوانسته استقلال عملی و نظری خود را حفظ نماید بلکه بر اشتباهات و طبل تفرقه پیوسته می کوبد…
۳٫  ما به همان اندازه که می بایست استکبار ستیزی باشیم باید استبداد ستیز نیز باشیم که در حال حاضر دفتر تحکیم از استبداد زدگی رنج می برد. در نظر نگرفتن شورای عمومی و بستن فضا برای فعالیت انجمن ها توسط شورای مرکزی در ادامه این مهم است.
۴٫  نامه تان را با خطبه ثارالله آغاز نمودید که خود مستمر از آن تخطی می کنید. شما بانگ عدالت طلبی برداشته اید که باید گفت، عدالت طلبی آموختنی است و امر فطری نیست؛ تلاش شما برای شکل نگرفتن اتحادیه مخالف عقیده سیاسی شما را خارج از این خطبه وتقسیم عادلانه بیت المال و اموال عمومی می دانم. که اگر این فریاد وا اسلامای شما از سر درد دین و حفظ ارزشها بود، پیشتر از این باید بلند می شد. آنزمان که حتی در تقسیم سهمیه دیدار با رهبری عدالت محوری نداشتید افراد را به خودی و غیر خودی تقسیم و در دایره ای قرار می دهید که راه یابی به آن جز به مجیز گویی نیست.
۵٫  تشکل ها را موعظه فرا جناحی بودن و دوری از سیاسی کاری دادید که خود غرق در این سیاسی کاری ها هستید که نمود عریان آن را در انتخابات های اتحادیه می بینیم.
۶٫  سخن از برخورد با متخلف در هر جناح و جریانی دارید در حالی که هنوز به تخلف های انتخابات  سال ۹۳ ،همچنین ۹۴ و شائبه دخالت نهاد های امنیتی و فشارهای خارج از محدوده دانشجو و دانشگاه رسیدگی نشده و آن را حق خود برای صیانت از تحکیم میدانستید.
۷٫  در آخر عدالت محوری، فراجناحی بودن، قانون مداری را بهتر که از خود شروع کنیم و مصداق این شعر حضرت حافظ نباشیم:
توبه فرمایان خود چرا توبه کمتر می کنند.
{لَعَلَّ اللّه یحَدِّثُ بَعْدَ ذَلِک امراً}

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

82 - = 74