۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

رد پای منصور غلامی وزیر علوم در نشست مشکوک یزد؟!

اما اصلی ترین حاشیه این نشست ادعای چندباره ی انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه همدان مبنی برگذاری این نشست با چراغ سبز غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری است. هیچ بعید نیست باتوجه به انتقادات جدی اکثریت بدنه تشکل های دانشجویی نسبت به منصور غلامی این نشست فرمایشی و مشکوک که با دعوت یک نهاد امنیتی برگذار شده است، به منظور ایجاد حلقه ای دست نشانده از حامیان دانشجویی برای غلامی بوده باشد. اگر چنین پشت پرده ای برای این نشست مشکوک وجود داشته باشد واکنش دانشجویان به آن بسیار جدی خواهد بود و اگر این ادعا دورغین باشد بایستی...

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ تیرماه نشستی بدون اطلاع و تایید اکثریت هیئت موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام توسط یک حلقه نفوذی و مشکوک در شهر یزد برگزار شده است.

این نشست اگرچه با تحریم انجمن های اسلامی پیرو خط امام مواجه شد اما مطابق با اخبار رسیده با حضور تعدادی از تشکل های غیرمرتبط و غیرعضو در این مجموعه دانشجویی به شکل نمایشی و با دستور حلقه امنیتی داخل کشور انجمن علوم پزشکی شیراز برگزار شده است که البته با حاشیه هایی نیز همراه بود.

انجمن اسلامی دانشجویان عدالتگرای دانشگاه رازی کرمانشاه به علت حضور فردی با ادعای نمایندگی این اتحادیه با صدور اطلاعیه ای حضور خود در این نشست را تکذیب کرد.

همچنین مشخص شده است یکی از تشکل های استان کرمان که در این نشست حاضر شده است لغو مجوز بوده است. فرد دیگری که به عنوان یکی از تشکل های استان فارس در این نشست شرکت کرده است با استعلام از دانشگاه مذکور هیچ گونه عنوان حقوقی ندارد و اساسا تشکلی با عنوان ادعایی وی وجود خارجی ندارد.

مورد حاشیه برانگیز دیگر این نشست حضور تعداد زیادی افراد غیردانشجو و مشکوک در جلسات این نشست بوده است.

اما اصلی ترین حاشیه این نشست ادعای چندباره ی [ادوار] انجمن اسلامی دانشجویان معتدل دانشگاه همدان مبنی برگذاری این نشست با چراغ سبز غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری است.

مبارزه مستقلا نمی تواند صحت چنین ادعایی را تایید یا تکذیب کند اما روز قبل از این نشست مسئولان تشکل های دانشجویی وزارتین علوم و بهداشت هرگونه هماهنگی با آن ها در مورد این نشست را تکذیب و این نشست را فاقد وجاهت قانونی خوانده بودند. اما هیچ بعید نیست باتوجه به انتقادات جدی اکثریت بدنه تشکل های دانشجویی نسبت به منصور غلامی این نشست فرمایشی و مشکوک که با دعوت یک نهاد امنیتی برگذار شده است، به منظور ایجاد حلقه ای دست نشانده از حامیان دانشجویی برای غلامی بوده باشد. اگر چنین پشت پرده ای برای این نشست مشکوک وجود داشته باشد واکنش دانشجویان به آن بسیار جدی خواهد بود و اگر این ادعا دورغین باشد بایستی وزارت علوم به سرعت آن را تکذیب کند!

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 64 = 70