۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳

معاون فرهنگی وزیر علوم : نشست یزد قطعا خلاف قانون بوده است

اکنون نیز معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم ضمن مصاحبه با خبرگزاری نزدیک به ولایتی که اخیرا خبر مجعولی با عنوان برگزاری نشست هم اندیشی موسسان اتحادیه را منتشر کرده بود مصاحبه کرده است و ضمن تایید خبر مبارزه قبل از برگزاری نشست گفته است : «اگر به نام اتحادیه جلسه‌ای برگزار شده باشد قطعا خلاف قانون عمل کرده‌اند.». این در حالی ست که برگزارکنندگان هم در دعوت نامه های مجعول ارسالی به تشکل ها و هم در بازتاب رسانه ای آن در سایت رسمی دانشگاه یزد یا خبرگزاری نزدیک به ولایتی از این عنوان سو استفاده کردند.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

دو روز پس از انتشار گزارشی در مبارزه که ادعای برگزار کنندگان نشست مشکوک یزد مبنی بر حمایت وزیر علوم از برگزاری این نشست را رسانه ای کرد منابع آگاهی در وزارت علوم به مبارزه -که خواسته بود در صورت عدم صحت این ادعا به سرعت تکذیب شود- اطلاع دادند، ادعای [ادوار] انجمن اسلامی معتدل همدان و برگزار کنندگان نشست از اساس کذب بوده است و شخص وزیر نه تنها دخالتی در برگزاری این نشست نداشته است که حتی از جزئیات مربوط به هیات موسس اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام هم اطلاع نداشته اند.

اکنون نیز معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم ضمن مصاحبه با خبرگزاری نزدیک به ولایتی که اخیرا خبر مجعولی با عنوان برگزاری نشست هم اندیشی موسسان اتحادیه را منتشر کرده بود مصاحبه کرده است و ضمن تایید خبر مبارزه قبل از برگزاری نشست گفته است : «اگر به نام اتحادیه جلسه‌ای برگزار شده باشد قطعا خلاف قانون عمل کرده‌اند.». این در حالی ست که برگزارکنندگان هم در دعوت نامه های مجعول ارسالی به تشکل ها و هم در بازتاب رسانه ای آن در سایت رسمی دانشگاه یزد  یا   خبرگزاری نزدیک به ولایتی از این عنوان سو استفاده کردند.

نکته مهم دیگر مصاحبه معاون وزیر افشای ادعای دروغین دیگری مبنی بر برگزاری نشست با اکثریت مطلق اعضا و اشاره به نرسیدن به حدنصاب ۲۰ تایی این اتحادیه است.

anjoman_yazd

چنانچه فرض را بر صحت این گزاره ی غلامرضا غفاری بگذاریم با توجه به تحریم حداقل ۱۲ تشکل موسس این اتحادیه  و عدم حضور آنها در این نشست، نداشتن مشروعیت آن مشخص میگردد چراکه میزبانان آن با داشتن حداقل رای ممکن بدون تایید شورای عمومی این اتحادیه و با مقاصد مشکوک و دعوت یک نهاد امنیتی اقدام به برگزاری این نشست کرده اند. اقدامی غیرمشروع و مشکوک که قطعا همچنان حواشی و تکانه های آن ادامه خواهد داشت.

::::

 

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

17 - 11 =