۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴

جوابیه انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به بسیج دانشگاه

انجمن اسلامی به عنوان تشکلی مستقل، برخلاف دیگر تشکل ها هر گونه وابستگی خود به مسئولین را رد کرده و از طریق مراجع مربوطه پیگیر این اکاذیب منتشر شده خواهد بود.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:

متن کامل جوابیه انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در خصوص بیانیه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان که نسخه ای از آن برای مبارزه ارسال شده است به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
پیرو حمله تند و به دور از منطق و همراه با گرایشات خاص بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) لازم دانسته ضمن بیان نکاتی پاسخگوی سخنان دور از واقعیت و تحریف شده تشکلی دانشجویی که با نام نهادی مردمی و مستقل از جریانات خاص سیاسی در حال انجام فعالیت است، باشد.
در ابتدای امر مقام معظم رهبری در راستای انتقاد به مقام ایشان فرموده اند : «خیال نکنید من از شنیدن اینجور نقدها ناراحت میشوم؛ نه، من از اینکه این حرفها زده نشود، ناراحت میشوم!
بنده در جلسات دانشگاهی و دانشجویی که اینجا هستند می بینم بعضیها از روی احترام خیلی حرفها را که خیال می کنند من ناراحت می شوم، نمی زنند و من از نگفتن ناراحت می شوم من از گفتن ناراحت نمی شوم.
من از انتقاد استقبال می کنم. انتقاد هست و کم نیست و بنده اینها را دریافت می کنم.»
در راستای اظهارات ذکر شده توسط بسیج دانشجویی باید توجه داشت:
۱) انجمن اسلامی طبق آیین نامه هیچ مسئولیتی در قبال سخنان مدعو نداشته و همه ی کارشناسان دعوت شده به دانشگاه به تایید هیئت سه نفره که متشکل از ریاست دانشگاه، نماینده محترم نهاد مقام معظم رهبری و نماینده وزارت است، می رسند.
۲) حضور دکتر شکوری راد در دانشگاه ها توسط هیچ مرجع قضایی رسمی کشور منع نگردیده است. انتخاب شخصی به عنوان دبیر کل یکی از احزاب جمهوری اسلامی ایران نیازمند به تایید کمیسیون احزاب می باشد قطعا اگر مشکلی وجود داشت نباید به ایشان اجازه فعالیت می‌دادند.
۳) انجمن اسلامی به عنوان تشکلی مستقل، برخلاف دیگر تشکل ها هر گونه وابستگی خود به مسئولین را رد کرده و از طریق مراجع مربوطه پیگیر این اکاذیب منتشر شده خواهد بود.
۴) مرجع تمامی امور متن صریح قانون اساسی کشور می باشد و سخنرانی افراد به هیچ وجه مجوزی برای توجیه هنجار شکنی نیست.
۵) طبق فصل اول باب اول و فصل دوم قانون آئین دادرسی کیفری و ماده ۴ قانون تشکیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همچنین دیگر موارد ذکر شده در قانون اساسی، سخنان جناب آقای شکوری راد در مورد سپاه پاسداران با تکیه بر متن صریح قانون بوده است
۶) جایگاه ویژه شورای نگهبان بر هیچ کسی پوشیده نیست اما این دلیلی بر مبرا بودن این نهاد از انتقاد و یا ضعف عملکرد نبوده، زیرا که تطابق با قوانین و موازین اسلامی به معنای ورود سلایق در انتخاب ها نیست.
۷) در خصوص عدم اجازه به دانشجویان جهت پرسش شفاهی اعلام میکنیم که به دلیل همزمانی با اذان ظهر مجبور به اتمام مراسم شدیم، در صورتی که دوستان علاقه مند به پرسش و پاسخ شفاهی هستند، مجددا حاضریم از ایشان دعوت نماییم تا پاسخگوی شما باشند ولی امیدواریم که اینبار در مراسم حضور پیدا کنید که انتقادات را همانجا بیان نمایید.
۸) در خصوص حضور اساتید هم با توجه به تجلیل از دانشجویان برتر هر رشته و دعوت رسمی از طرف انجمن در این مراسم حضور پیدا کردند.

۹) در مورد سخنان ذکر شده پیرامون اتفاقات سال ۸۸ به دلیل عدم اعتنا به قوانین انسانی و اسلامی تا زمان برگزاری دادگاه صالح و عادل بصورت علنی در ارتباط با افراد مورد اتهام، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) هیچ گونه اظهار نظری نخواهد کرد.
در پایان لازم است به عرض شما برسانیم که انجمن پیرو خط امام(ره) تمام قد از انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی حمایت خواهد کرد و هرگز مخالف هیچ نهاد یا ارگانی در کشور نخواهد بود و در شرایط کنونی کشور که با مشکلات عدیده ای روبه رو هستیم ،دنبال هیچگونه تنش و بی نظمی نخواهیم بود، اما قطعا انتقاداتی وجود دارد که با آرامش و بدور ازهیاهو بیان خواهیم کرد.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

79 - = 74