۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸ بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

رئیس‌جمهور منتخب از خواسته‌های دانشجویان دفاع کند

تقاضا داریم که از خواسته‌های به حق دانشجویان دفاع کنید و دغدغه مردم را دغدغه اصلی خود بدانید و امیدواریم که با تدبیر بعد از رقم خوردن حماسه سیاسی توسط مردم، گامی بلند در جهت حماسه اقتصادی بردارید و با کاهش تورم و گرانی، آرامش را به کشور برگردانید.

shiraz«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز طی بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام روحانی خواست تا از خواسته‌های دانشجویان دفاع کند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به مناسبت برگزاری شکوهمندانه انتخابات و انتخاب شایسته حجت الاسلام حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

دیدیم که چگونه مردم عزیز کشورمان همانند همیشه در عرصه انتخابات حضور یافتند و ثابت کردند که صاحبان اصلی انقلاب هستند، آوردند. امیدواریم که کاندید منتخب با پشتوانه رای چند میلیونی، ان‌شاءالله تدبیر و امید لازم را برای کشور فراهم سازد.

این تشکل دانشجویی خطاب به رئیس جمهور منتخب نوشت: تقاضا داریم که از خواسته‌های به حق دانشجویان دفاع کنید و دغدغه مردم را دغدغه اصلی خود بدانید و امیدواریم که با تدبیر بعد از رقم خوردن حماسه سیاسی توسط مردم، گامی بلند در جهت حماسه اقتصادی بردارید و با کاهش تورم و گرانی، آرامش را به کشور برگردانید.

در پایان بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز آمده است: رئیس جمهور منتخب از این پس رئیس جمهور همه مردم است و ان‌شاءلله انتظار می‌رود گامی بلند در جهت احیای اخلاق و تعامل با جهان بردارد و با تدبیر مسئولین آنگونه که شایسته ایران عزیز اسلامی است، به دور از حاشیه‌ها به سوی دولت مهدوی پیش رویم.

منبع: تحکیم نیوز

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

4 + = 12