۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱ رمزگشایی از نقش عالیجناب خاکستری اصلاحات در طراحی قتل عضو شورای شهر

الهه راستگو ترور شد/ مطالبه عمومی برای اعدام مسجدجامعی

خبرگزاری فارس که در روزهای اخیر چندین بار خانم راستگو را تا مرز اسارت و شهادت توسط نیروهای غاصب اصلاحطلب برد و سالم برگرداند، در آخرین مرحله از تک و پاتک های سیاسی، ایشان را در میان آتش و خون رها کرد و نوشت: الهه راستگو لحظاتی پیش با ضربات کارد و شلیک گلوله های متعدد مورد حمله قرار گرفت.

elahe-rastgouمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز: گزارش‌ها حاکی از حمله گروه شبه نظامیان اصلاحطلب به عضو شورای شهر تهران و ترور وی می‌باشد.

خبر خونین خبرگزاری ها

خبرگزاری فارس که در روزهای اخیر چندین بار خانم راستگو را تا مرز اسارت و شهادت توسط نیروهای غاصب اصلاحطلب برد و سالم برگرداند، در آخرین مرحله از تک و پاتک های سیاسی، ایشان را در میان آتش و خون رها کرد و نوشت: الهه راستگو لحظاتی پیش با ضربات کارد و شلیک گلوله های متعدد مورد حمله قرار گرفت.

این خبرگزاری به نقل از یک مقام مطلع افزود: افراد ناشناسی که بر همگان واضح و مبرهن است که از مسجدجامعی پول گرفته بودند روز گذشته در مسیر بازگشت از جلسه شورای شهر، ایشان را محاصره و ترور کردند که علیرغم شلیک بیش از ۴۰ گلوله و ۳۰ ضربه چاقو و قمه، حال عمومی ایشان مناسب است.

این خبرگزاری به نقل از شاهدان عینی از حضور مسجد جامعی با قمه و قداره در صحنه قتل خبر داد و با اعلام مطالبه عمومی برای محاکمه و اعدام مسجدجامعی، نوشت: شورای شهر را در کامشان کوفت خواهیم کرد.

خبرگزاری پیامکی نسیم هم درباره بحبوحه بحرانی آن برهه مهم از حیات سیاسی خانم راستگو نوشت: پیرو تهدیدهای آشکار اصلاحطلبان شورا که بسیار خائن می‌باشند، دیروز تیم مجهزی از سپاه المهدی جهت محافظت از خانم راستگو اعزام شد اما ایشان از پذیرش آنها امتناع کرد.

نسیم به نقل از فرمانده کل نیروهای مسلح خیلی سری کشور تاکید کرد: خانم راستگو می‌دانست اولین شهید راه اصولگرایی شورا خواهد شد و لذا با کمال شوق به آغوش شهادت رفت.

این خبرگزاری کاملا مستقل افزود: در جریان درگیری شبه‌نظامیان تکفیری اصلاحطلب با خانم راستگو، ۳۳ نفر از پرسنل جان بر کف حفاظت که از دور ایشان را مراقبت می‌کردند کشته و ۳۳۳ نفره هم زخمی شده‌اند که حال چهارصد نفر از آنان وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم هم در این باره در گفتگو با فاطمه رجبی گزارش داد: به نظر می‌رسد علاوه بر انگیزه‌های سیاسی، انگیزه‌های حسادت زنانه نیز در این قتل موثر بوده است.

این خبرگزاری که در چند روز اخیر نشان داده بود به کمتر از ۹۹٫۹۹ درصد جانبازی خانم راستگو راضی نمی‌شود، با تأیید فرضیه این فعال سیاسی افزود: گزارش‌های فوق محرمانه حاکی از دست داشتن معصومه ابتکار در این ماجرا می‌باشد.

خبرگزاری دانشجو هم به نقل از جمعی از فعالان دانشجویی آزاداندیش راست‌گرا، درباره وی نوشت: زن اصولگرایی که علیرغم ۱۵ سال عضویت در حزب اصلاحطلب کار، تلاش کرده بود این جریان را به تنهایی متحول و سپس کل اصلاحات را اصولی کند.

این خبرگزاری به نقل از دبیر کل اتحادیه انجمن‌های مستقل جبهه پایداری، افزود: خانم راستگو که خیلی راستگو بود در حزبی حضور داشت که به شدت طرفدار آقای هاشمی بود اما این خانم قهرمان همواره تلاش می‌کرد آقای هاشمی را هم به راه «راست» هدایت کند.

این فعالان دانشجویی تاکید کردند: جنبش دانشجویی باید مثل ایشان از تهدید و تطمیع هراسی به دل راه ندهد. باید همچنان در صحنه سیاست در کنار اصولگرایان بماند و ضمن حفظ استقلال خود کاملا اصولی عمل نماید چرا که اصلاحات بسیار خیانت کرده است.

واکنش سایت های خبری: آن زن که آن رأی را داد، رفت

سایت شفاف از سایت‌های زنجیره‌ای حامی شهردار تهران نوشت: آن زن که آن رأی را داد، رفت.

سایت رجانیوز هم با انتشار نامه سرگشاده ۷۶۵۴۳۲۱ دانشجو و طلبه بسیجی خطاب به آیت الله مصباح اعلام کرد: رجای واثق داریم که دست جریان سازش در کار است تا معدود چهره‌های گفتمان مقاومت را از سنگر شورا حذف کند.

سایت آینده آنلاین هم در گزارشی دست بابک زنجانی را در پشت صحنه این ماجرا دانست و نوشت: گروهی از رانت‌خواران هستند که سالهاست رانت می‌خورند اما با روی کار آمدن دولت جدبد هراس دارند که نتوانند باز هم رانت بخورند.

سایت مشرق نیوز در گفتگویی با دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی از قول سعید جلیلی نوشت: این ترورها برخلاف انتطار دشمن برای ما تهدید نیست، بلکه یک فرصت مهمی است. این که عضو شورای شهر دو روز بعد ار رأی مخالفت به نماد تکنوکراسی در پست شهرداری، ترور می شود، بحث مهمی است و نشان می دهد ایشان ظرفیت های بسیاری داشته است.

همچنین پیرو انتشار خبر ترور این بانوی اصلاحطلب، سید حسن خمینی، یادگارِ یادگار امام در سایت جماران، پیشاپیش پیام تسلیتی صادر کرد.

تحلیلگران می گویند: ردپای عالیجناب خاکستری اصلاحات

غلامحسین الهام؛ سخنگو، وزیر، رئیس دفتر و مشاور دولت نهم و دهم در این باره در سایت خود نوشت: در دولت عَدالت و مهروزی هیچ زنی کشته نشد. بلکه در پرتو بیداری انسانی زنان، روزی خواهد رسید که زن‌ها مردان را بکشند و این عین عَدالت باشد.

حسین شریعتمداری؛ مدیرمسئول روزنامه کیهان هم در یادداشت کوتاهی با اشاره به نقش برخی اعضای شورای شهر در فتنه امریکایی-اسرائیلی ۸۸ و فتنه امریکایی-انگلیسی ۷۸ و فتنه امریکایی-شورویایی ۶۷ نوشت: کیهان اسنادی از نقش آفرینی سران فتنه در قتل خانم راستگو در اختیار دارد که خود فتنه‌گران خوب می‌دانند اگر منتشر شود از انتقام ملت همیشه در صحنه در امان نخواهند ماند.

رضا گلپور؛ تحلیلگر مسائل فراماسونری در ایران و جهان گفت: ردِ پای جریان امنیتی خزنده که زمانی در قامت عنصری نفوذی به نام مسعود کشمیری نمایان شد و زمانی در قامت مصطفی کاظمی تا نظام را در پالش امنیتی قرار دهد در اینجا هم دیده می‌شود. باید دید چه کسی یا چه کسانی از قتل خانم راستگو سود می‌برند و چهره‌های خاکستری اصلاحات در این قتل چه نقشی دارند؟ باید دید این بار از سفارت شوروی خط گرفته‌اند یا سفارت امریکا؟

پیام فضلی‌نژاد؛ تحلیلگر مسائل ارشد کیهان هم در سرمقاله امروز این روزنامه نوشته است: همانطور که نئوکان ها در امریکا از دموکراسی معکوس درباره انتخاباتی که نتیجه آن به نفع کاخ سفید نباشد سخن گفته‌اند، جین شارپ تئوریسین انقلاب‌های مخملین هم از توسعه سیاسی معکوس سخن می‌گوید. بدین معنا که ممکن است در جوامع توتالیتر ساز و‌ کارهای شبه‌دموکراتیکی ایجاد شود که زنان به پست‌های کلیدی برسند اما در جهت عکس آنچه که در مبنای لیبرالیستی از آنان انتطار می‌رود گام بردارند.

وی اضافه کرده: اینجاست که ردپای تفکرات براندازانه در ایران کشف می‌شود. ترور فیزیکی خانم راستگو پس از ترور شخصیت سیاسی وی، چراغ قرمز شوالیه‌های وابسته به اردوی ناتوی فرهنگی غرب به مردمسالاری دینی در ایران بود تا هم عنصر ناقض نظریه‌هایشان را حذف کنند، هم به خشونت دامن بزنند و نظام را در معرض خطر مشابهی که در قتل‌های زنجیره ای رخ داد قرار دهند.

گزارش از: محمد ملاعبدالوهاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

9 + 1 =