۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸

طنز: ستون کیهان و خوانندگان (۳)

اخیراً که به خاطر سنگ مثانه به بیمارستان مراجعه کردم، متوجه شدم که آقای م.ر.خاتمی از سرکردگان فتنه که برادرش هم جزو سران فتنه است، در بخش کلیه بیمارستان امام خمینی متخصص است. همین‌که اینان روی مجاری ادراری مردم تمرکز کرده‌اند، نشان‌دهنده وقاحت فتنه‌گران است.

mobareze.ir - keyhanمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز – محمد ملاعبدالوهاب: مشروح ستون کیهان و خوانندگان (مورخ جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳):

-          اخیراً که به خاطر سنگ مثانه به بیمارستان مراجعه کردم، متوجه شدم که آقای م.ر.خاتمی از سرکردگان فتنه که برادرش هم جزو سران فتنه است، در بخش کلیه بیمارستان امام خمینی متخصص است. همین‌که اینان روی مجاری ادراری مردم تمرکز کرده‌اند، نشان‌دهنده وقاحت فتنه‌گران است.

(یک بیمار هموطن از تهران)

کیهان و خوانندگان: درود بر شما. لازم است با سنگی که از مثانه خارج می‌شود این فتنه‌گر را سنگ‌باران کنید تا درس عبرتی شود برای سایرین و مشت محکمی باشد بر دهان یاوه‌گویان که از آستین ملت بصیر ایران بیرون می‌آید.

-          آقای شریعتمداری در یادداشت اخیر خود نوشته بودند که ایجاد سرویس فارسی گوگل ترنسلیت، بخشی از تلاش دشمن برای همکاری با فتنه‌گران بود. با توجه به اینکه اخیرا گوگل ترنسلیت زبان‌های ازبکی، قرقیزی و قزاقی را هم به مجموعه خود اضافه کرده است، احتمال وقوع انقلاب مخملین در این سه جمهوری سابق شوروی وجود دارد. با فتنه‌گران بر سر این قضیه شرط می‌بندم.

کیهان و خوانندگان: ما هم با فتنه‌گران سر یک سال اشتراک رایگان شرط می‌بندیم اگر تا پایان سال ۲۰۱۵ انقلاب مخملی نشد.

-          جوانی هستم ۲۵ ساله. با مشاهده سریال پرده‌نشین، عاشق یکی از بازیگران این مجموعه شدم که داشتن حجاب جمال و کمالشان را دوچندان می‌کرد. اما متأسفانه در تحقیقات اولیه برای ازدواج که در گوگل سرچ انجام دادم؛ متوجه شدم که در زندگی واقعی اصلاً ملزم به رعایت حجاب نیستند. سوال من از مسئولین رسانه ملی اینست که چرا افرادی به ما الگوی اخلاقی می‌دهند که رفتار آنچنانی دارند؟

کیهان و خوانندگان: ای کاش نام آن بازیگر را می‌گفتید تا علیه وی افشاگری مناسبی شود.

سرویس گوگل سرچ یکی از ابزارهای دست صهیونیسم است، نسبت به اثرات سوء استفاده از آن آگاه باشید.

-          مدتی است که با یکی از سران فتنه همسایه دیوار به دیوار هستم و اطلاعات دقیقی راجع به رفت‌و آمدهای این خانواده دارم. اطلاعاتم را به شما می‌فروشم. اگر بُزخر نمی‌کنید، بگویید به کجا باید مراجعه کنم؟

(م.م – کرج)

کیهان و خوانندگان: اطلاعات شما را از کف قیمت ساعتی سی‌هزار تومان می‌خریم. رجوع کنید به:

تهران، خیابان لاله‌زار، کوچه کیهان. دفتر فرماندهی، ستاد ضداطلاعات، واحد ضدفتنه، رسته اطلاعات مردمی (روبروی دفتر مقابله با شوالیه‌های ناتوی فرهنگی)

-          پدربزرگ من که یک اصفهانی اصیل است، راهکارهای جالبی در زمینه اقتصاد مقاومتی دارد. او موقع خرید کفش و جوراب، همیشه دو جفت یک‌شکل و یک‌رنگ می‌خرد تا اگر یکی از لنگه‌های کفش از بین رفت، با لنگه دیگری قابل جفت شدن باشد. او در واقع هر یکی از دو جفت را به مدت ۵ سال استفاده می‌کند و بعد از ده سال، لنگه‌های سالم را دوباره با هم جفت می‌کند و به مدت دو سال می‌پوشد.

(محمد ملاعبدالوهاب از ناف اصفهان)

کیهان و خوانندگان: آفرین بر ابتکار بابابزرگ شما، ای کاش ژنرال‌های وارداتچی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم مثل شما بودند.

-          برای ازدواج استخاره کردم. همان آیه‌ای از سوره یوسف آمد که زلیخا قصد گمراه کردن یوسف را دارد. چه کنم؟ آیا بد است؟

(متینا. ف)

کیهان و خوانندگان: بد ندارد. ازدواج کنید و فرزند بسیار بیاورید.

-          در شبکه اجتماعی تانگو که مخصوص موبایل است عضو شدم. مطلبی خواندم که عصاره گیاه اوستاقدوس مخلوط با خاکشیر برای جلوگیری از ریزش مو خوب است. این کار را کردم و بالکل کچل شدم. چه کسی پاسخگوی مطالب این سایت وابسته به دشمن است؟ چرا مسئولین شورای عالی فضای مجازی و کارگروه فیلترینگ، با آن برخورد نمی‌کنند؟

ضمناً بعداً متوجه شدم که تانگو نوعی رقص اسپانیایی است و بسیار شرمنده شدم.

(یک شهروند دردمند)

کیهان و خوانندگان: بارها به مسئولین امر تذکر داده‌ایم.

خاستگاه رقص تانگو کشور آرژانتین است اما این چیزی از وقاحت آن کم نمی‌کند.

:::::

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

14 - = 13