۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲

آخرین وضعیت شکایت دولت از رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و مداحان

معاون حقوقی رئیس‌جمهور آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت دولت از رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و مداحان را تشریح کرد.

الهام امین زادهمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در خصوص آخرین و ضعیت واگذاری ۱۶ میلیاردی گفت: این پرونده به بخش حقوقی ریاست‌جمهوری ارجاع داده نشده اما برخی دیگر از دوستان مسئول در دولت این موضوع را پیگیری کردند.

وی با بیان اینکه در معاونت حقوقی به صورت جدی پیگیر پرونده ۱۶ میلیاردی واریزی به حساب دانشگاه ایرانیان از سوی نهاد ریاست‌جمهوری در اواخر دولت احمدی‌نژاد نبوده‌ایم، اظهار داشت: این بحث در هیئت دولت هم مطرح نشده است.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت دولت از برخی رسانه‌ها نیز تصریح کرد: شکایت از رسانه‌ها نیز بوده است البته بعضی از آنهایی که حکم گرفته‌اند را نمی‌شود کاری کرد و آنهایی که در دست بررسی هستند، باید بررسی شوند.

امین‌زاده درباره بررسی شکایت دولت از برخی از نمایندگان مجلس نیز گفت: هنوز نوبت رسیدگی به این پرونده‌ها نرسیده ولی به طور جدی در دستور کار معاونت حقوقی قرار نگرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که اخیرا نیز بحث شکایت از یکی از مداحان نیز مطرح بوده و هم‌اکنون رسیدگی به این پرونده در چه وضعیتی است؟ خاطرنشان کرد: شکایت از رسانه‌ها نیز مطرح بوده است. البته بعضی از آنهایی که حکم گرفته‌اند را نمی‌شود کاری کرد اما آنهایی که در دست بررسی هستند، باید بررسی شوند. شکاتی بوده که هنوز به صورت جدی دنبال آن نبوده‌ایم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: موضوع شکایت از مداحان در دست بررسی است و از جمله بخشنامه‌هایی است که به صورت پیشنهاد در یک لایحه به مجلس رفته و هنوز تکلیفش روشن نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 2