۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳

آخرین خبر از وضعیت دیپلمات ربوده شده ایران

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اهتمام دولت یمن در پذیرش و همکاری با هیئت ایرانی خوب بوده، هیئت کنسولی و حقوقی ایران مذاکرات و دیدارهایی را با مسئولین یمن داشتند که در هرحال در این دیدارها انتظارات جمهوری اسلامی ایران از دولت یمن برای پیگیری این موضوع مطرح شده است.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

«مرضیه افخم» سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، در مورد آخرین خبر‌ها از وضعیت دیپلمات ربوده شده ایرانی در یمن گفت: درخصوص سفر هیئت ایرانی به یمن پیش از این خبرهایی اعلام شد که خوشبختانه مقامات یمنی همکاری خوبی با این هیئت داشتند.

وی ادامه داد: اهتمام دولت یمن در پذیرش و همکاری با هیئت ایرانی خوب بوده، هیئت کنسولی و حقوقی ایران مذاکرات و دیدارهایی را با مسئولین یمن داشتند که در هرحال در این دیدار‌ها انتظارات جمهوری اسلامی ایران از دولت یمن برای پیگیری این موضوع مطرح شده است.

افخم تاکید کرد: در این دیدار ابراز امیدواری شده که این اقدامات برای پیگیری این موضوع به نتایجی منجر شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: ما امیدواریم این سفر و تبادل نظرهای صورت گرفته به پیگیری و فعالیت دولت یمن برای مساعدت در این امر بیانجامد.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با پیگیری‌هایی که وزارت خارجه در مورد این موضوع انجام می‌دهد، مشورت‌ها و تماس‌هایی که با مقامات یمنی داریم، این مسئله پیش رود و بتوانیم اطلاعات بیشتری را در اختیار افکار عمومی قرار دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

8 + 1 =