۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲ بازنشر مواضع فاتحان لانه جاسوسی آمریکا:

متن اطّلاعیّه های دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

ملّت مسلمان ایران بیایید به ندای امام پاسخ دهید که می­گوید: «بیایید متّحد شویم و دست جنایت‌کاران چپ و راست را که در رأس آن آمریکاست، قطع کنیم.» آری، خواهران و برادران مسلمان، بیایید دست در دست یک‌دیگر دشمن اصلی خود را که آمریکاست بشناسیم و تا قطع کامل سلطه سیاسی و اقتصادی و نظامی آمریکا به مبارزة خود به رهبری امام ادامه دهیم. ما از کلیّه دانشجویان خارج از کشور می­خواهیم که به هر شیوه ممکن با ما هم صدا شوند و تا بازگرداندن شاه خائن و قطع هرگونه توطئه در ایران از پا ننشینند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ در جریان راهپیمایی روز دانش آموز (سالروز کشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران)، جمعی از اعضای انجمن های اسلامی دانشگاه های تهران (دفتر تحکیم وحدت) با ورود به ساختمان سفارت آمریکا در تهران، آن را به اشغال خود درآوردند.  آنچه می خوانید متن کامل اطّلاعیّه های فاتحان سفارت امریکاست که با عنوان «دانشجویان مسلمان پیرو خط امام» در اوّلین روز تسخیر لانة جاسوسی صادر شد:

مصاحبه مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام

مصاحبه مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام

اطّلاعیّه شماره ۱

بِسمِ الله الرَّحمن الرَّحیم

بر دانش­آموزان، دانشگاهیان، محصّلین علوم دینیّه است که با قدرت تمام حملات خود را علیه آمریکا و اسرائیل گسترش داده تا آمریکا را وادار به استرداد این شاه مخلوع جنایت‌کار نمایند.  «از پیام امام به مناسبت سیزده آبان»

انقلاب اسلامی ایران با عمل‌کردهای نوین در پهنة مبارزات بین خلق‌ها و ابرقدرت‌های غارتگر امیدی پرشور در دل ملّتهای در بند زنده نمود و اسطوره­ای از اعتماد به ­نفس و اتّکای به مکتب و فرهنگ ملّتی را در جدال با امپریالیسم بخشید که حقّیقتاً فتحی بود بر طلسم کور بازی ابرقدرت‌ها که حتّی روشنفکران جهان مظلوم نیز رهائی خود را نمی­دیدند مگر در سایة ابرقدرتی دیگر.

انقلاب ایران موقعیّت آمریکا را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و استراتژیکی، در منطقه برهم زده است، آمریکای خون‌خواری که ده‌ها سال شیرة جان ملّت ما و ملّت­ها را مکیده و بر آن زندگی کرده ناگزیر است برای به دست آوردن و  حفظ منافع خود دست به تلاشهای مذبوحانة جدیدی بزند که از جمله نقش ژاندارمی دادن به مصر و بازی مهره­های نظامی در کرة جنوبی و یا سعد حدادهای جنایت‌کار در جنوب لبنان و حرکات و یورشهای سنگین اسرائیل و… و توطئه­های مختلف بر علیه انقلاب ایران در داخل و خارج از کشور را می­توان نام برد.

 ما دانشجویان مسلمان پیرو امام خمینی از موضع قاطعانه امام در مقابل آمریکای جهان‌خوار به منظور اعتراض به دسیسه­های امپریالیستی و صهیونیستی سفارت جاسوسی آمریکا در تهران را به تصرّف درآورده­ایم تا اعتراض خویش را به گوش جهانیان برسانیم.

- اعتراض به آمریکا جهت پناه دادن و استفاده از شاه جنایت‌کاری که قاتل ده‌ها هزار زن و مرد به خون خفته در این مملکت است.

- اعتراض به آمریکا به علّت ایجاد فشار تبلیغاتی مسموم و انحصاری و کمک و حمایت از افراد ضد انقلابی فراری بر علیه انقلاب اسلامی ایران.

- اعتراض به آمریکا به خاطر توطئه­ها و دسیسه­های ناجوانمردآن‌هاش در مناطق مختلف کشور ما و نفوذ در ارگان‌های اجرائی مملکت.

- اعتراض به آمریکا به دلیل نقش مخرّب و خانمان برانداز خود در برابر رهائی خلق‌های منطقه از دام امپریالیسم که هزاران هزار انسان مؤمن و انقلابی را به خاک و خون می‌کشد.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

اطّلاعیّه شماره ۲

بِسمِ الله الرَّحمن الرَّحیم

ما روابط با آمریکا را می­خواهیم چه کنیم. (امام خمینی)

با غریوهای «الله اکبر» و «لاالله الاالله» و با شعارهایی مبتنی بر تحکیم پیوندمان با رهبر انقلاب، امام خمینی به راه افتادیم و سفارت‌خانه آمریکا این لانة جاسوسان و خیانت‌کاران و پایگاه «هلمز[۱]» ها و «سولیوان[۲]» ها، مکانی که تمام توطئه­ها و دسیسه­های قبل و بعد از انقلاب بر علیه خلق مستضعف ایران از آنجا سرچشمه گرفته است را  به تصرّف در آوردیم. با نهایت افتخار به اطّلاع ملّت قهرمان ایران می‌رساند که تا این لحظه ساعت سیزده و نیم، سفارت در اختیار ما بوده و عدّه­ای از آمریکائی­ها تسلیم شده و گروگان ما می­باشند.

از ملّت عزیز می­خواهیم که در این امر اسلامی و انقلابی ما را حمایت نموده و از ورود به محوطة سفارت خودداری نمایند.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

اطّلاعیّه شماره ۳

بِسمِ الله الرَّحمن الرَّحیم

سیزده آبان سال‌روز تجاوز وحشیانة مزدوران آمریکائی به دانشگاه است. یک‌ سال پیش در چنین روزی مهاجمان مزدور شاه خائن، به دستور اربابان آمریکائی­شان که گویا خاک ما را نیز خانة خود می‌پنداشتند، به خانة ما، خانة استقلال و اسلام، یعنی دانشگاه حمله کردند و جوانان تکبیر‌گوی ما را به شهادت رساندند.

آن‌ها در خاک ما به امن به سر می‌بردند و ما در خانة خود امان نداشتیم. اکنون پس از یک‌ سال بر خویش دریغ داشتیم که خفّاشان خون‌خوار و دسیسه­گر را ببینیم که آزادانه در لانة خویش خزیده و همچنان به توطئه مشغول باشند. آخر چگونه مزدوران توطئه­گر را در میهن خویش در امان ببینیم در حالی‌که کشورشان امانگاه دشمن ما و قاتل صدها هزار خواهر و برادر در خون خفته مان می باشد.

اینک که سفارت امریکا این مرکز توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران را به تصرّف درآورده­ایم موارد زیر را به اطّلاع شما ملّت عزیز می­رسانیم:

۱- ساختمان اصلی سفارت در ساعت سه بعد از ظهر به تصرّف کامل درآمد و تمام مزدوران آمریکائی در آن که عدّه­ای مرد و زن و تفنگدار آمریکائی که حدود صد نفر می‌شدند به گروگان گرفته شده­اند. لازم به تذکّر است که از انجام هرگونه عمل خشونت آمیز نسبت به آن‌ها پرهیز شده است.

۲- هر چند که تصرّف ساختمان با مقاومت سه ساعته و همراه با پرتاب گاز اشک آور از جانب تفنگداران آمریکائی همراه بود، هیچ گونه آسیبی به طرفین وارد نیامد و دانشجویان با سعة صدر و ایثار، رنج بسیار بر خود هموار کرده و با آن‌ها به شیوة اسلامی برخورد کردند.

۳- برادر مبارز و روحانی مجاهد آیت الله موسوی خوئینی ها به جمع ما پیوسته­اند.

۴- از نمایندگان وسائل ارتباط جمعی خواهشمندیم که در صورت تمایل جهت مصاحبه و کسب خبر ساعت شش بعد از ظهر به بعد و با معرفی­نامه کتبی مراجعه نمایند.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

 

اطّلاعیّه شماره ۴

بِسمِ الله الرَّحمن الرَّحیم

تمام گرفتاریهای شرق، از این اجانب است. از این غرب است. از این آمریکاست. تمام گرفتاری ما از آمریکاست. تمام گرفتاری مسلمین از آمریکاست. «امام خمینی»

به راستی موقعی که دشمن اصلی انقلاب شناخته شود و لبة تیز حملات به سمت وی متوجّه گردد چه خوب رهبران راستین انقلاب و مؤمنین به رهبری، همدیگر را می­یابند و به وحدت عمل می­رسند. برادران پاسدار ما این فرزندان راستین خلق مسلمان ایران که از بطن انقلاب شکوهمند و خونین ما سر برافراشته­اند و در گوشه­های مختلف ایران به خصوص غرب کشور گرفتار توطئه­های کثیف و جنایت‌بار قدرت‌های جهان‌خوار و در رأس آن‌ها آمریکا می­باشند، چه خوب این حرکت ما را درک کرده­اند.

بدین وسیله زحمات برادران پاسدار را در برقراری نظم در خارج از ساختمان سفارت ارج می­نهیم.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

اطّلاعیّه شماره ۶

بِسمِ الله الرَّحمن الرَّحیم

خلق مسلمان و قهرمان ایران!

 امپریالیزم غرب به سرکردگی آمریکا که با پیروزی انقلاب سرخ اسلامی ایران و موفقیّت خلق مستضعف نیکاراگوئه، ضربات مهلکی خورده است، از تمام امکانات خویش بهره می­جوید تا حرکات تکاملی انسان به سوی خدا را که در مبارزات ضد امپریالیستی و ضد استثماری خلق‌های مستضعف تجلّی یافته است، کُند و یا متوقّف نماید و در همین رابطه است که سفارت‌خانه­های آمریکا به صورت لانه­های توطئه­های عمّال« سیا» علیه آزادی‌خواهان کشورهای مختلف در آمده­اند و چنین است که می­بینیم پس از مبارزات پیروزمند ملّت­های قهرمان ایران و نیکاراگوئه بلافاصله چند کودتا در السالوادر، کرة جنوبی و بولیوی توسط عمّال سیا طرح و اجرا می‌شود.

اینک که ما سفارت آمریکا را به تصرّف در آورده­ایم شاهد نمونه­ای از این توطئه­ها هستیم که بدین وسیله به اطّلاع شما ملّت عزیز می­رسانیم.

۱ – در اتاق آخر طبقة دوّم ساختمان اصلی سفارت، اتاقی با درب آهنی و غیر قابل نفوذ تا ساعت سه و نیم  بعداز ظهر در اختیار افراد مسلّح و مزدور آمریکا بود و در این ساعت که افراد مذکور تسلیم شدند و پس از مراجعه به داخل اتاق که به وسعت صد متر مربع بود، متأسّفانه مشاهده کردیم که اسناد بسیاری حاوی نامه و میکروفیلم توسط دستگاه مخصوص خرد و غیر قابل استفاده شده است. این اتاق به احتمال زیاد مرکز سیا بوده است.

۲- در ساختمان کنسول‌گری و در هنگام تصرّف با مقاومت شش فرد مسلّح آمریکائی روبرو شدیم که در مدّت مقاومت توانستند مقادیری از اسناد را با سوزاندن از بین برده و همچنین عدّه­ای با در اختیار داشتن اسناد بسیاری موفق به فرار شدند. پس از تصرّف کنسول‌گری مشاهده شد که در این محل توسط تلویزیون‌های مدار بسته خیابان‌های اطراف سفارت کنترل می‌شود.

۳- طبق اطّلاع رویتر از واشنگتن که روی تلکس دریافت شده است، یک هیئت ویژه در وزارت امور خارجه آمریکا برای بررسی مسئلة اشغال سفارت با شرکت کارشناسان مسائل خاورمیانه و به ریاست «هارولد ساندز» مشاور وزیر امور خارجه تشکیل شده است.

اینک باید پرسید که این اسناد حاوی چه حجم اطّلاعات در رابطه با انقلاب اسلامی ایران و در بردارنده چه توطئه­ها و طرح‌هائی بر علیه خلق مسلمان ما بوده است که مزدوران آمریکائی این چنین به سرعت و در طول پنج ساعت به نابودی آن پرداخته­اند.

آیا باز هم می­توان وجود سفارت‌خانه آمریکا در ایران را تحمّل کرد و شاهد این توطئه­ها بود. ما معتقدیم که تنها امام و ملّت مبارز ایران هستند که می­توانند در این مورد تصمیم بگیرند.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

اطّلاعیّه شماره ۷

بِسمِ الله الرَّحمن الرَّحیم

ملّت مسلمان ایران بیایید به ندای امام پاسخ دهید که می­گوید: «بیایید متّحد شویم و دست جنایت‌کاران چپ و راست را که در رأس آن آمریکاست، قطع کنیم.»

 آری، خواهران و برادران مسلمان، بیایید دست در دست یک‌دیگر دشمن اصلی خود را که آمریکاست بشناسیم و تا قطع کامل سلطه سیاسی و اقتصادی و نظامی آمریکا به مبارزة خود به رهبری امام ادامه دهیم.

ما از کلیّه دانشجویان خارج از کشور می­خواهیم که به هر شیوه ممکن با ما هم صدا شوند و تا بازگرداندن شاه خائن و قطع هرگونه توطئه در ایران از پا ننشینند.

دانشجویان مسلمان پیرو خط امام

منبع: تسخیر

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

79 - 74 =