۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷ در پی اعلام موجودیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام :

گرگان به اتحادیه پیوست

بدین وسیله از همه انجمن­های اسلامی سراسر کشور که با تفکر ناب این نهادهای مدنی همراه هستند دعوت می­نمایم با پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی و با گذشتن از اختلافات کوچک به این تشکیلات بپیوندند تا همه با هم زمینه تقویت هرچه بیشتر انجمن های اسلامی سراسر کشور در راستای آرمان ها و اهداف اصلاح گرایانه جنبش دانشجویی را فراهم نماییم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) که چندی ست اعلام موجودیت کرده است پیوست.

محمد مهیمنی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار مبارزه اعلام کرد با توجه به قرابت فکری با انجمن هایی که به این اتحادیه پیوسته اند این تشکل نیز به عضویت اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در آمده است.peiro_imam_E2

 مهیمنی در ادامه افزود با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و گذشت یک سال از فعالیت آن، و همچنین با تغییر تیم وزارت علوم و به تبع آن دانشگاه­ها، همانطور که انتظار می­رفت تا حدود زیادی نگاه به دانشجویان و تشکیلات دانشجویی (علی ­الخصوص انجمن­های اسلامی) تغییر محسوسی کرده است. لذا در شرایط فعلی و با توجه به آسیب­های جدی وارد شده به انجمن­های اسلامی، بازسازی و بازیابی تشکیلاتِ این نهادهای دانشجویی به خوبی احساس می­شود.اکنون با توجه به نگاه دولت و همچنین ایجاد انگیزه مضاعف در دانشجویان، جهت تسریع در پیشبرد امور انجمن­های اسلامی و پیگیری قانونی حقوق آنان، لزوم وحدت هرچه بیشتر بین انجمن­های سراسر کشور یک امر ضروری است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خصوص این اتحادیه گفت اتحادیه انجمن­های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام می­تواند به عنوان تشکیلات کشوری، نیل به این مهم را تحقق بخشد و خلأ میان انجمن­های اسلامی سراسر کشور را پر نماید. لذا بدین وسیله از همه انجمن­های اسلامی سراسر کشور که با تفکر ناب این نهادهای مدنی همراه هستند دعوت می­نمایم با پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی و با گذشتن از اختلافات کوچک به این تشکیلات بپیوندند تا همه با هم زمینه تقویت هرچه بیشتر انجمن های اسلامی سراسر کشور  در راستای آرمان ها و اهداف اصلاح گرایانه جنبش دانشجویی را فراهم نماییم.

 

گفتنی است پیش از این ۱۵ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در بیانیه ای جداگانه عضویت خود را در  اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان پیرو خط امام اعلام کرده بودند.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

53 - 45 =