۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴ گزارش امید;

ستادهای قالیباف در آستانه فروپاشی

ورود هاشمی رفسنجانی معادلات را بر هم زده و همین امر موجب شده بدنه بخشی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهایی که میانه روتر از سایر اصولگرایان هستند دچار ریزش شوند و این ریزش در ستاد آقای قالیباف بیشتر بوده است.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): محمد باقر قالیباف که از هشت سال پیش و پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نهم، سودای ریاست جمهوری در سر دارد، طی سالهای گذشته تلاشهای فراوانی را برای تبلیغات غیر رسمی خود انجام داده و ستادهای انتخاباتی او به طور غیر رسمی طی چهار سال گذشته و بویژه در دوسال اخیر فعال بوده اند تا زمینه کاندیداتوری قالیباف و حضور قدرتمند وی در انتخابات ریاست جمهوری را فراهم سازند. اما تحولات روز آخر ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری، معادلات انتخاباتی را به ضرر قالیباف تغییر داد؛ بطوریکه بخشی از بدنه فعال در ستادهای انتخاباتی قالیباف، به سمت هاشمی رفسنجانی تغییر جهت داده و با توجه به شانس بالای هاشمی در انتخابات آتی و کاهش شدید شانس قالیباف در انتخابات، از هاشمی حمایت می کنند.

از سوی دیگر طرح گمانه هایی مبنی بر اینکه احتمال دارد اصولگرایان برای مقابله با هاشمی با یک کاندیدا وارد عرصه انتخابات شوند، حمایت حامیان قالیباف از او را به شدت کاهش داده چرا که به نظر می رسد شانس سعید جلیلی برای جلب بدنه اصولگرایان بیشتر باشد و به همین دلیل فضای ناامیدی بر ستادهای قالیباف سایه انداخته است.

یک منبع آگاه نزدیک به ستادهای قالیباف با تایید این خبر  گفت: ورود هاشمی رفسنجانی معادلات را بر هم زده و همین امر موجب شده بدنه بخشی از ستادهای انتخاباتی کاندیداهایی که میانه روتر از سایر اصولگرایان هستند دچار ریزش شوند و این ریزش در ستاد آقای قالیباف بیشتر بوده است.

منبع: پایگاه تحلیلی-خبری امید

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

1 + 9 =