۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲ دیدار رئیس و معاون اول دولت اصلاحات با حسن روحانی

سیدمحمد خاتمی به دیدار روحانی رفت

آقای عارف در این دیدار اعلام آمادگی کرد تا در هر زمینه‌ای که رئیس جمهور منتخب تشخیص دهد با تمام قوا به یاری دولت یازدهم بپردازد که این موضوع با نظر مثبت آقای روحانی نیز رو به رو شد.

khatami«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): روز گذشته  رئیس دولت اصلاحات برای دیدار با رئیس جمهور منتخب به منزل وی رفت.

سید محمد خاتمی و حسن روحانی در منزل روحانی با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مهندس سید علی خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان را همراهی می کند، حسین فریدون برادر رئیس جمهور منتخب نیز در این دیدار حضور دارد

همچنین محمد رضا عارف در دیداری جداگانه با حسن روحانی دیدار کرد.

محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب ملت، گفت که برای عرض تبریک با حجت‌الاسلام روحانی دیدار کرده است.

بر اساس اعلام دفتر رئیس جمهور منتخب، عارف همچنین خاطر نشان کرد که در ملاقاتش با حجت‌الاسلام روحانی برای همکاری با دولت وی اعلام آمادگی کرده است.

علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف در گفت‌وگو با فارس با اشاره به دیدار معاون اول دولت خاتمی با رئیس جمهور منتخب گفت: این دیدار  جلسه‌ای دوستانه‌ای بود که آقای عارف نقطه نظرات خود را درباره دولت یازدهم با حجت‌السلام روحانی در میان گذاشت.

وی افزود: آقای عارف در این دیدار اعلام آمادگی کرد تا در هر زمینه‌ای که رئیس جمهور منتخب تشخیص دهد با تمام قوا  به یاری دولت یازدهم بپردازد که این موضوع با نظر مثبت آقای روحانی نیز رو به رو شد.

خامسیان خاطرنشان کرد: در این جلسه مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت و مروری هم بر وضعیت کشور شد.

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

31 + = 39