۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۵

یک اصولگرا: احمدی‌نژاد باید محاکمه شود!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: محمود احمدی‌نژاد باید به خاطر «ظلم» به مردم٬ تحقیر «حزب‌الله» و تحمیل شکست به «اصول‌گرایان» محاکمه شود.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):به گزارش ایرنا٬ منصور حقیقت‌پور این مطلب را در گفتگو با سایت «خانه ملت» وابسته به مجلس بیان کرده است. به گزارش  گروه فضای مجازی ایرنا، منصور حقیقت پور مدعی شد: آقای احمدی‌نژاد تنها جایی که باید حضور و ظهور پیدا کند نه همراه امام زمان (عج) که دادگاه است تا به ظلم هایی که به مردم کرد، رسیدگی شود. این نماینده مجلس همچنین خواستار محاکمه احمدی‌نژاد به خاطر «تحقیر حزب‌الله‌» و «تحمیل شکست» به اصول‌گرایان شده است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو به اظهارات الهام مبنی بر رجعت دوباره احمدی‌نژاد با ظهور «امام زمان» اشاره کرده و گفته است: «گویا اطرافیان آقای احمدی‌نژاد احساس کرده اند عده‌ای آدم خل‌وضع، مردمان این کشور هستند که هر چه گفتند قبول کنند؟» این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزوده که «اگر قرار باشد امثال آقای چاوز و احمدی‌نژاد همراه با امام زمان بیایند که باید در آن دوره نیز منتظر فجایعی مثل اختلاس سه هزار میلیاردی باشیم.»

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

4 + 5 =