۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳

روحانی با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کرد

مناسب است دکتر روحانی قبل از شروع بکار دولت یازدهم گزارشی از وضعیت کنونی کشور در بخش‌های مختلف به مردم ارائه کند و بعد هم در فواصل زمانی مناسب عملکرد دولت یازدهم را به اطلاع مردم برساند.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):
آفتاب نوشت:آیت‌الله موسوی اردبیلی در این دیدار با تبریک به دکتر روحانی و آرزوی موفقیت برای وی و دولت یازدهم گفت: انتخابات موفق اخیر ریاست جمهوری همگان اعم از دوست و دشمن را متحیر و شرایط بسیار خوبی را برای کشور در عرصه‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است.

وی با بیان این‌که «مردم امروز خوشحال و امیدوار هستند» افزود: مناسب است دکتر روحانی قبل از شروع بکار دولت یازدهم گزارشی از وضعیت کنونی کشور در بخش‌های مختلف به مردم ارائه کند و بعد هم در فواصل زمانی مناسب عملکرد دولت یازدهم را به اطلاع مردم برساند.
وی به شرایط سیاسی کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که فضای سیاسی- اجتماعی کشور با روی کار آمدن دولت یازدهم تلطیف شود و تلخی‌ها و خسارت‌هایی که احیانا پیش آمده، جبران شود.
روحانی نیز در این دیدار گفت: امیدواریم دولت یازدهم بتواند با ارتباط خوب با مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه و علما برای حل وفصل مشکلات داخلی و خارجی کشور تلاش و اقدام کند.
رییس جمهوری منتخب صبح امروز پنجشنبه وارد شهر قم شد و پیش از این دیدار، مرقد مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را زیارت و با آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، آیت الله العظمی مکارم شیرازی، آیت الله العظمی شبیری زنجانی و آیت الله العظمی سبحانی به طور جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 30 = 33