۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۱

اخوان المسلمین: انشالله مرسی به سرنوشت مصدق دچار نخواهد شد

تنها نقطه ی مشترک بین ایران و مصر روزنامه نگاری است که در ابتدای فعالیت ژورنالیستی اطلاعاتی خود در سال 1951، کتاب "بر فراز آتش فشان" را در مورد ایران نوشت و امروز در برنامه ریزی و انجام کوتادی نظامی و فاشیستی در مصر شرکت کرد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دکتر عصام العریان یکی از رهبران اخوان المسلمین و نائب رئیس حزب آزادی و عدالت گفت که محمد مرسی هرگز به سرنوشت محمد مصدق نخست وزیر اسبق ایران دچار نخواهد شد.

وی طی نوشتاری در فیس بوک خودش نوشت: مصر مانند ایران نیست و حسنی مبارک هم مانند محمد رضا شاه ایران نیست.

در ادامه این یادداشت کوتاه این مقام ارشد اخوان المسلمین آمده است: انشالله محمد مرسی به سرنوشت محمد مصدق نخست وزیر اسبق ایران دچار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سیسی تبدیل به جمال عبدالناصری دیگر خواهد شد افزود: تنها نقطه ی مشترک بین ایران و مصر روزنامه نگاری است که در ابتدای فعالیت ژورنالیستی اطلاعاتی خود در سال ۱۹۵۱، کتاب “بر فراز آتش فشان” را در مورد ایران نوشت و امروز در برنامه ریزی و انجام کوتادی نظامی و  فاشیستی در مصر شرکت کرد.

در پایان این یادداشت کوتاه عریان آمده است: مشخص نیست که ایا قضای الهی به این روزنامه نگار اجازه خواهد داد که کتابی با نام “پایان کودتایی شکست خورده علیه نخستین رئیس جمهور منتخب عربی” بنویسد یا خیر.

عصام عریان در این نوشته نامی از روزنامه نگار مورد اشاره نداده است.

منبع: انتخاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 70 = 78