۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳

موسوی‌لاری: تملق و چاپلوسی مانند موریانه پایه و اساس مدیریت را می‌خورد

در این انتخابات مردم تحول‌خواهی و تغییر را انتخاب کردند، اکثریت جامعه روند مدیریت موجود را نپذیرفتند و احساس کردند روند موجود، معیشت آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است. برخی فکر می‌کردند به علت دریافت یارانه، مردم روستاها به دنبال تحول‌خواهی نباشند، اما آن‌ها نشان دادند که مسیر مدیریت کشور درست نیست و خواهان تحول و تغییر هستند.

MONA HOOBEHFEKR -7-1.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): یک عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز گفت: تملق و چاپلوسی مسوولان از آفت‌هایی است که متاسفانه گریبانگیر برخی مدیران شده و اطرافیان با این رفتارها نمی‌گذارند واقعیت‌ها دیده شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالواحد موسوی لاری در حسینیه شالبافان افزود: ریشه بسیاری از سوء مدیریت‌ها در تملق و چاپلوسی از مدیران است. شاهدیم که اطرافیان مدیران با ستایش بیش از حد، اشتباهات را متذکر نمی‌شوند و مدیران فکر می‌کنند راه درست را رفته‌اند و نقصی نداشته‌اند.

 

وی تاکید کرد: تملق و چاپلوسی مانند موریانه پایه و اساس مدیریت را می‌خورد و از بین می‌برد.

 

وی اظهار کرد: امیدواریم شرایطی بر جامعه حاکم شود که با اعتماد متقابل بین مردم و مدیران، رابطه همدلانه‌ای بوجود بیاید. باید به گونه‌ای حرکت کنیم که صراحت، شهامت و شجاعت جای تملق و چاپلوسی را بگیرد، واقعیت‌ها و حقایق را زیر پا نگذاریم، اجازه ندهیم پس از مدتی معلوم شود تصمیم گیری‌های نادرست بنیان‌های جامعه را هدف قرار داده است.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فراز و فرودهای کشور در سال‌های پس از انقلاب اظهار کرد: در این مدت موفقیت‌های خوبی داشتیم که با وحدت بازهم تکرار می‌شود، شکست‌هایی نیز داشتیم که باید با تحلیل درست از تکرار آن‌ها جلوگیری کرد.

 

وی همچنین با اشاره به درآمدهای خوب نفتی کشور در هشت سال گذشته اظهار کرد: متاسفانه در این مدت در زمینه سرمایه‌گذاری شاهد عملکرد خوبی نبودیم، بیکاری امروز ناشی از عدم سرمایه‌گذاری در بخش تولید و احداث کارخانه و کارگاه‌های تولیدی است.

 

وی گریزی به انتخابات ریاست جمهوری هم زد و گفت: در این انتخابات مردم تحول‌خواهی و تغییر را انتخاب کردند، اکثریت جامعه روند مدیریت موجود را نپذیرفتند و احساس کردند روند موجود، معیشت آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است. برخی فکر می‌کردند به علت دریافت یارانه، مردم روستاها به دنبال تحول‌خواهی نباشند، اما آن‌ها نشان دادند که مسیر مدیریت کشور درست نیست و خواهان تحول و تغییر هستند.

 

موسوی‌لاری گفت: کسانی که شکست خوردند بهتر است گذشته را بررسی کنند و علت این‌که مردم به رقیب آن‌ها رای دادند را متوجه شوند.

 

وی با طرح این سوال که روحانی قبل از ائتلاف چقدر رای داشت؟ افزود: بعد از ائتلاف مردم احساس کردند می‌توانند از روحانی تغییر را طلب کنند.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

68 - = 64