۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۴ "حکومتی مبتنی بر عدل و انصاف نسبت به همه اقشار وطن می‌سازیم"

دعوت دانشجویان دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد از دکتر پزشکیان برای کاندیداتوری

در این شرایط پیشرفت ایران عزیز به جلب اعتماد و همکاری نیروهای کارشناس و توانمند با هر گرایش و سلیقه‌ی فکری نیاز دارد تا آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی محقق شود که فرموده بود « ... حکومتی مبتنی بر عدل و دموکراسی و متکی بر قواعد و قوانین اسلام... حکومتی مبتنی بر عدل و انصاف نسبت به همه اقشار وطن می سازیم ... »

k12«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): جمعی از دانشجویان دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد در نامه‌ای سرگشاده از دکتر مسعود پزشکیان، وزیر دولت اصلاحات و نماینده‌ی کنونی مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، برای کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری دعوت کردند.

در بخشی از این نامه که همچنان در حال جمع آوری امضا است و یک نسخه‌ی آن در اختیار انصاف نیوز (رسانه‌ی کمپین انتخاباتی دکتر پزشکیان) قرار گرفته، آمده است: با توجه به سوابق درخشانی که از شما چه در جایگاه وزارت بهداشت و نمایندگی مردم تبریز و اعتماد به اعتقاد راسخ شما به آرمان های امام وانقلاب و حساسیت شما نسبت به حقوق مردم و تدبیر و درایت جنابعالی، از شما برای حضور در رقابت-های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دعوت می کنیم و در این راه از تصمیمات مدبرانه شما حمایت می کنیم.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم»
باز باید سرنوشت را از سر نوشت
با سلام
خدمت نماینده واقعی مردم جناب دکتر پزشکیان
با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات و شرایط حساس کشور وکاستی¬ها و نقصان¬های موجود و نیاز هر چه بیشتری که امروز به تقوای سیاسی، صداقت و قانون مداری در مدیران و تخصص، تحمل و اعتدال در عرصه مدیریت کشور احساس می شود.

در این شرایط پیشرفت ایران عزیز به جلب اعتماد و همکاری نیروهای کارشناس و توانمند با هر گرایش و سلیقه‌ی فکری نیاز دارد تا آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی محقق شود که فرموده بود «… حکومتی مبتنی بر عدل و دموکراسی و متکی بر قواعد و قوانین اسلام … حکومتی مبتنی بر عدل و انصاف نسبت به همه اقشار وطن می سازیم …»

با توجه به سوابق درخشانی که از شما چه در جایگاه وزارت بهداشت و نمایندگی مردم تبریز و اعتماد به اعتقاد راسخ شما به آرمان های امام وانقلاب و حساسیت شما نسبت به حقوق مردم و تدبیر و درایت شما از شما برای حضور در رقابت های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری دعوت می کنیم و در این راه از تصمیمات مدبرانه شما حمایت می کنیم.

جمعی از دانشجویان دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد

منبع: انصاف نیوز

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 31 = 38