۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵

پزشکیان: نمایندگان خود باید به قانون عمل کنند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی با تأکید بر عمل به تقوا توسط مسئولان نظام گفت: ما به عنوان نماینده و مسئول وعده می دهیم، قانون تصویب می کنیم، ولی به قانون عمل نمی کنیم و از طرف دیگر انتظار داریم حکومت اسلامی و حکومت عدل علی(ع) درکشور پیاده شود.

pezeshkian5مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

دکتر مسعود پزشکیان امروز سه شنبه در جمع مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان بناب با تأکید بر ضرورت پرهیز مسئولان از باندبازی و جناح بندی تصریح کرد: اگردر این کشور افراد کار بلد و مدیران باسابقه را کنار زدیم و در مقابل نزدیکان خود را به مسئولیتها منصوب نمودیم ؛‌ آن موقع خیانت کردیم.

این نماینده مجلس سپس با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) و نامه مالک اشتر خطاب به استانداران و مسئولان آن زمان و توصیه و تأکید آنها به رعایت حال محرومین جامعه گفت: من تصورم این است اگر به فرمایش امام علی(ع) و دستورات قرآن عمل می کردیم، کشور ما امروز گلستان بود.

دکتر پزشکیان ادامه داد: امروز تمام بخش ها را در کشور به بخش خصوصی داده اند، ولی بهداشت مردم را به بخش خصوی نداده اند چون که در جمهوری اسلامی ما حق نداریم افراد را به خاطر بی پولی از امکانات بهداشتی محروم کنیم.

وی یکی از وظایف حکومت را رسیدگی به حال محرومین ذکر کرد و افزود: متأسفانه هنوز در این بخش با مشکل مواجه هستیم.

دراین مراسم نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی نیز ماه رمضان را ماه تقوا و مغفرت دانست و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای گرایش انسان به اخلاق نیکو، سیره پاک و کارهای نیک و پسندیده است.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی با بیان اینکه موضوع غیبت، تهمت و افترا در سیاست زیاد شده است افزود: مطلبی که به آن یقین نداریم درمورد آن اظهار نظر نکنیم.

وی تأکید کرد: آفت سیاست بازی بحث افترا، تهمت به یکدیگر درجامعه است و امیدواریم ما نمایندگان در مجلس و شما جامعه فهیم بنابی از این آفت دوری جوییم.

حجت الاسلام باقری بنابی درخاتمه تصریح کرد: فاصله گرفتن از اخلاق و معنویت باعث بوجود آمدن مشکلات و آسیبهای اجتماعی زیادی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 16 = 20