۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷

پاس کیهان و فارس؛ آبشار VOA

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

درست فردای روزی که کیهان در “خبر ویژه” خود با عنوان “روزنامه‌های زنجیره‌ای نسخه فارسی صدای آمریکا در ایران”، زمین و زمان را بهم می‌دوخت تا این ادعای خود را به اثبات برساند، پاسکاری‌های دوقلوی فارس و کیهان نتیجه داد. پاس این دوقلوی بهم چسبیده که از لحظه اعلام معرفی اسامی کابینه دمی از کار ننشستند تا کسانی را که “نمی‌پسندند” با فشارهای رسانه‌ای از ورود به دولت منع کنند، به آبشار VOA   منجر شد.

محافل دانشگاهی و سیاسی از گزینه وزارت علوم به عنوان یکی از همکاران سازمان فتنه و آشوب یاد می‌کنند.(روزنامه کیهان)

فردی با سوابق میلی منفرد نه به دلیل مشخصات فردی بلکه با قرارگرفتن مشخصات وی در مختصات اصلاح‌طلبان می‌تواند از معین هم خطرناک‌تر عمل کند.( خبرگزاری فارس)

کابینه روحانی «آش شله قلمکار» است… کابینه روحانی با وجود رحمانی فضلی، میلی منفرد و جنتی نشان دهنده اعتدال نیست.(صدای آمریکا )

حالا دیگر کیهان و فارس در “زدن” دکتر میلی منفرد وزیر پیشنهادی علوم تنها نیستند. توفیق‌شان در یارگیری داخلی اگر چه بی‌نتیجه مانده اما در رسانه‌های خارجی توانستند به ظفرهایی دست یابند.

نکته جالب اینکه خط کیهان و فارس همان نتیجه‌ای را پی می‌گیرد که صدای آمریکا در پی آن است. در حالی که دوقلوهای داخلی از میلی منفرد به‌عنوان افراطی، حامی فتنه‌ و آشوب یاد می‌کنند و نمایندگان را از دادن رای به وی بر حذر می‌دارند، صدای آمریکا اما او را همچون رحمانی فضلی و جنتی وزرای پیشنهادی کشور و ارشاد می‌داند و تاکید می‌کند حضور این سه نفر در کابینه “نشان‌دهنده اعتدال نیست!”

منبع: پایگاه خبری تحلیلی انتخاب

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 89 = 93