۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

سکوت مجید مجیدی برای حواشی فیلم محمد (ص) شکست

من محافظه‌کار نیستم. دلیل رسانه‌ای نکردن مراحل ساخت فیلم و عدم تبلیغات نیز به دلیل برخی نگاه‌های ژورنالیستی است که ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد. در آینده و با آماده شدن فیلم نشست‌هایی را در این خصوص برگزار خواهیم کرد و اطلاعات لازم را به سمع اصحاب رسانه خواهیم رساند.

hemmat khahi-1-169.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

مجید مجیدی با اشاره به برخی هجمه‌ها و کج فهمی‌ها در طول ساخت فیلم محمد‌(ص) گفت: در هنگام شروع ساخت فیلم تقریبا با همه‌ی علمای شیعه و سنی جهان اسلام رایزنی کردیم، اما متاسفانه برخی کج فهمی‌ها باعث به وجود آمدن چالش‌هایی شد که پاسخ آن‌ها را به بعد از آماده شدن و نمایش فیلم واگذار کردیم.

 

این کارگردان سینما در سخنانی مطرح کرد: هدف اصلی ما از ساخت فیلم «محمد»(ص) ایجاد نوعی اتحاد و وفاق در دنیای اسلام و مقابله با قرائت‌های مختلفی بود که از اسلام در دنیا و غرب وجود داشت. مقطعی که از زندگی پیامبر اکرم (ص) برای نمایش در این فیلم انتخاب شده نیز بر همین اساس صورت گرفته است.

 

مجیدی در بخش دیگری از سخنانش درباره‌ی دلیلش برای رسانه‌ای نکردن مراحل ساخت فیلم محمد‌(ص) گفت: من محافظه‌کار نیستم. دلیل رسانه‌ای نکردن مراحل ساخت فیلم و عدم تبلیغات نیز به دلیل برخی نگاه‌های ژورنالیستی است که ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورد. در آینده و با آماده شدن فیلم نشست‌هایی را در این خصوص برگزار خواهیم کرد و اطلاعات لازم را به سمع اصحاب رسانه خواهیم رساند.

 

مجیدی ۲۳ مرداد ماه در نشست جشنواره‌ی نشانه‌نوشته‌ی محمد رسول الله با اهالی رسانه سخن می‌گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

81 - 76 =