۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

حکم ۳ نماینده‌مجلس در پرونده فساد بزرگ

پرونده فساد بزرگ مالی که با عنوان پرونده 3 هزار میلیاردی هم شناخته می شود در شعبه اول دادگاه انقلاب به ریاست قاضی سراج رسیدگی شد و البته رسیدگی به قسمت های دیگر این پرونده ادامه دارد.

999-42.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

سرپرست دادگاه کیفری استان تهران گفت که حکم ۳ نماینده مجلس در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی که در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است، تا هفته آینده صادر می‌شود.

 

قاضی محسن افتخاری گفت: پرونده کهریزک به دیوان عالی کشور ارسال شده است.

 

وی افزود: مشخص نیست که دیوان عالی کشور ظرف چه مدت درباره این پرونده اظهارنظر خواهد کرد.

 

شعبه ۷۶ داگاه کیفری استان تهران از هشتم اسفند ماه ۱۳۹۱ رسیدگی به پرونده قضات کهریزک را آغاز کرد و اول خرداد ۹۲، نیز یازدهمین و آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد.

 

پس از ابلاغ حکم، برخی از متهمان و شکات به آن اعتراض کردند و بر همین اساس پرونده جنجالی قضات کهریزک به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

 

بر اساس این گزارش، پرونده فساد بزرگ مالی که با عنوان پرونده ۳ هزار میلیاردی هم شناخته می شود در شعبه اول دادگاه انقلاب به ریاست قاضی سراج رسیدگی شد و البته رسیدگی به قسمت های دیگر این پرونده ادامه دارد.

 

در این پرونده اتهاماتی متوجه برخی از نمایندگان مجلس بود به همین دلیل پرونده آنها بر اساس تبصره ماده ۴ قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب اصلاحی ۱۳۸۱ ، باید در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

57 - = 48