۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

علی خاتمی: خاتمی یک همچنین روزی را می دید

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): سید علی خاتمی، برادر و رییس دفتر سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری، اخیرا درباره ی ماجرای رای دادن برادرش در حوزه ی انتخابیه ی دماوند در انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه ۹۰ روایت خواندنی و جالبی را تعریف کرد و گفت: محمد خاتمی یک همچنین [...]

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

سید علی خاتمی، برادر و رییس دفتر سید محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری، اخیرا درباره ی ماجرای رای دادن برادرش در حوزه ی انتخابیه ی دماوند در انتخابات مجلس نهم در اسفند ماه ۹۰ روایت خواندنی و جالبی را تعریف کرد و گفت: محمد خاتمی یک همچنین روزی را می دید و پیشبینی می کرد اتفاقات امروز و دیروز مجلس در رای به کابینه را.

وی گفت: سید محمد هر وقت خیلی در تصمیم گیری تردید دارد، به اتاقش می رود و دو رکعت نماز می خواند و وقتی برمی گردد، دیگر مشکلی وجود ندارد!

علی خاتمی توضیح داد: روز انتخابات مجلس، ساعت ۶ صبح از تهران خارج شد تا او را پیدا نکنند و از او نخواهند که برود و رای بدهد. اما چند ساعت بعد خانمش تماس گرفت که سید حالش خیلی بد است و فشارش رفته بالای ۱۸ اما آرام نمی گیرد. من سریعا خودم را رساندم و دیدم مدام با استرس دارد راه می رود و با خود می گوید که چی کار کنم؟ چه کار کنم؟

برادر سید محمد خاتمی افزود: به او گفتم داداش مثل همیشه که با دو رکعت نماز تکلیف ات را روشن می کنی، این بار هم برو و ببین به چه نتیجه ای می رسی. قبول کرد و رفت به اتاق کناری و تا چند ساعت بیرون نیامد. بعد که از اتاق خارج شد، چهره اش آرام بود و با آرامش گفت برویم رای بدهیم.

سیدعلی خاتمی گفت: خدا می داند اگر آن روز سید محمد آن کار را نمی کرد، بساط اصلاحات برای همیشه جمع می شد. خاتمی یه همچین روزی را می دید.

سید محمد خاتمی در حوزه انتخابیه دماوند رای داد + عکس
عکسی از لحظه ی رای دادن خاتمی در دماوند که خبرگزاری فارس در آن روز منتشر کرد

منبع: انصاف نیوز

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

56 - 53 =