۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱

متن نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به روحانی

از شما یک خواسته داریم؛ در مورد حد و مرز «فتنه» واضح‌ تر سخن گفته و در برابر سوزاندن تر و خشک به اسم آن قاطع ‌تر عمل نمایید. دستور شناسایی و برخورد بدون ملاحظه با کلیه ‌ی آمرین و عاملین این اغتشاش را، شخصاً به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و انضباطی بیرون و درون دانشگاه ابلاغ نمایید، تا برای همیشه از چنین اقدامات زشت و موهنی به اسم دفاع از نظام و ولایت، توسط هر فرد و گروهی جلوگیری شود.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-دانشگاه:متن نامه سرگشاده انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به روحانی به شرح زیر است :

به نام خدا

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛

جناب آقای دکتر روحانی؛

با سلام و احترام.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پس از هشت سال سردی و سرکوب و یک سال امید و انتظار، سرانجام در پاییز ۱۳۹۳ توسط فعالین ستاد دانشجویی جنابعالی بازگشایی شد. به همین مناسبت روز چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ به مبارکی این اتفاق، با همکاری انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان و با حضور جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، مراسمی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید. در میان برنامه، هنگامی که نوبت به قرائت پیام جناب آقای سید محمد خاتمی به مناسبت بازگشایی این دو انجمن رسید، یکی از حضار، با فریاد «مرگ بر فتنه‌ گر» آتش درگیری نامیمونی را شعله ‌ور ساخت و شد آنچه نباید می ‌شد.

جالب اینکه در اقدامی نسنجیده، بلافاصله پس از اتمام مراسم، رسانه ‌های زنجیره ‌ای دلواپس، همچون گذشته، اقدام به انتشار واژگونه ‌ی این اتفاقات نموده، برگزارکنندگان دلسوزی که مشت و لگد خوردند، ولی لب گزیدند و دم بر نیاوردند را مسؤول این ناآرامی شمردند! برگزارکنندگانی که همواره به قصد احترام به سایر تشکل‌ ها و با خضوع و متانت و بدون درگیری و بی‌ احترامی، در جلسات آنها حاضر می ‌شوند. برگزارکنندگانی که با اعتقاد به شعار «زنده باد مخالف من»، برای همه‌ ی تشکل‌ های موافق و مخالف، به منظور حضور در مراسم افتتاحیه، دعوتنامه ‌ی رسمی فرستاده بودند.

گرچه واکنش منطقی و اخلاقی ما به آن رفتارهای بی ‌ادبانه، تحسین مسؤولین و اساتید و دانشجویان را برانگیخت؛ اما در چنین فضای مسمومی که دوستانمان تهدید و فعالیت ‌هایمان تحدید می‌ گردند، تعریف و تمجید، دردی را دوا نمی‌ کند.

رییس جمهور محبوب؛

جوانه‌ های امید ما، با ایمان به اعتدال و مدارا، در دولت تدبیر شما سر برآورده است. به تعبیر فعالین سیاسی و اجتماعی، «اصفهان میدان مین است»، و ما در این میدان مین، عاشقانه و صادقانه برای وحدت و آشتی ملی و پاک نمودن کینه ‌ها از سینه‌ ها، رنج می‌ بریم، ولی گنجی میسر نمی‌ شود!

جناب آقای روحانی؛

این جماعت حتی مراسم سالگرد پیروزی شما در خرداد ۹۳ در اصفهان را به آشوب کشیدند. ایران فقط تهران نیست. تمام اتفاقات رخ داده در مراسم افتتاحیه ‌ی این انجمن اسلامی توسط دوربین ‌های سالن و نیز تلفن همراه برخی حضار ضبط شده و در اختیار ما هست. از شما یک خواسته داریم؛ در مورد حد و مرز «فتنه» واضح‌ تر سخن گفته و در برابر سوزاندن تر و خشک به اسم آن قاطع ‌تر عمل نمایید. دستور شناسایی و برخورد بدون ملاحظه با کلیه ‌ی آمرین و عاملین این اغتشاش را، شخصاً به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و انضباطی بیرون و درون دانشگاه ابلاغ نمایید، تا برای همیشه از چنین اقدامات زشت و موهنی به اسم دفاع از نظام و ولایت، توسط هر فرد و گروهی جلوگیری شود.

به امید موفقیت روزافزون تمامی دولتمردان در راه توسعه و ارتقای نام و مقام ایران و ایرانی.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

::::

رونوشت: دفتر مقام معظم رهبری

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

88 - = 83