۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ امیریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تبدیل رقابت به رفاقت در عرصه سیاسی نوید‌‌‌بخش وحدت و انسجام ملی خواهد بود

مهدی امیریان، مسئول شورای مشورتی دانشجویان ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب گفت: زمان آن فرا رسیده که بحث‌ها و حواشی سیاسی کنار گذاشته شده و از این به بعد رقابت به رفاقت تبدیل شود که این موضوع نوید‌‌‌بخش وحدت و انسجام ملی خواهد بود.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): مسئول شورای مشورتی دانشجویان ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب گفت: زمان آن فرا رسیده که بحث‌ها و حواشی سیاسی کنار گذاشته شده و از این به بعد رقابت به رفاقت تبدیل شود که این موضوع نوید‌‌‌بخش وحدت و انسجام ملی خواهد بود.
“مهدی امیریان” مردم‌سالاری دینی و جمهوریتی که منجر به حکومت دینی شده را مهم‌ترین شاخصه نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: این انقلاب ایدئولوژیک توانسته الگوی خوبی برای کشورهای اسلامی در منطقه باشد و همچنین رویکرد آزادی‌خواهانه و حق‌طلبانه خود را به دیگر کشورهای اسلامی تسری ببخشد.مسئول شورای مشورتی دانشجویان ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب افزود: دشمنان نظام با استفاده از انواع ترفندها و سوء‌استفاده از ابزارهای تبلیغاتی، تلاش در مخدوش کردن جمهوریت نظام  داشتند که این انتخابات و همچنین انتخابات پیشین (نمایانگر  ایران به عنوان یکی از دموکرات‌ترین کشورهای دنیا بوده)، خط‌ بطلانی بر دسیسه دشمنان نظام کشید.

امیریان با اشاره به صحبت‌های برخی تحلیل‌گران داخلی و خارجی مبنی بر عدم مشارکت گسترده مردم در این دوره از انتخابات به دلیل مشکلات اقتصادی پیش آمده، بیان داشت: مشارکت گسترده مردم در این دوره نیز همانند دوره‌های گذشته نشان داد که مردم از تحلیل‌گران و مسئولان نیز پیشی گرفته‌اند و اگرچه ما از انتخاب کاندیدای مورد نظرمان خوشحالیم، اما این شادمانی صرفا به دلیل این انتخاب نبوده است.

وی افزود: شادمانی قلبی ما از خلق حماسه‌سیاسی و حضور حداکثری مردمی است که علی‌رغم ادعاهای پرطمطراق و دروغین کشورهای مدعی دموکراسی، حقانیت و اصالت نظام جمهوری‌اسلامی را به عنوان یکی از دموکرات‌ترین انتخابات به عرصه ظهور رسانده‌اند.

مسئول شورای مشورتی دانشجویان ستاد مردمی رئیس‌جمهور منتخب با اشاره به تبریک تمام کاندیداهای رقیب و همچنین بیانیه روحانی بعد از انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب، بر لزوم تبدیل رقابت‌ها به رفاقت تأکید کرد و گفت: این امر نوید‌‌ بخش یک فضای سیاسی بدون تنش و همچنین وحدت و انسجام ملی خواهد بود و وقت آن رسیده که بحث‌ها و حواشی سیاسی کنار گذاشته شود.

امیریان حاشیه‌های سیاسی را باعث تضعیف انسجام نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: با توجه به متفق‌القول بودن تمام جریانات سیاسی و سخنان رئیس‌جمهور منتخب که حول محور ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب بوده است، دیگر نباید اجازه داد  که اختلاف سلایق و گرایش‌های سیاسی مختلف خدشه‌ای به این نظام وارد کند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه همبستگی مهمترین عامل بازدارانه در تقابل با سیاست‌های خصمانه دشمن است، خاطرنشان کرد:  این سطح از مشارکت حتی در  کشورهایی که ادعای دموکراسی داشته‌اند، به ندرت اتفاق افتاده و مسئولان باید قدر این همبستگی را بدانند و برای رفع مشکلات مردم همت مضاعف داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

10 + = 16