۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰

سومین گرامیداشت برای نخ تسبیح، دورخیز ستاد جلیلی برای انتخابات مجلس

امروز با انتصاب دریادار شمخانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و پایان کار رسمی جلیلی در این شورا، زمینه برگزاری این تجلیل فراهم شده، هرچند با توجه به تلاش رسانه های افراطی برای تبدیل الهه راستگو به چهره مظلوم، ممکن است تجلیل از خانم راستگو به عنوان «زن صدق و امانت!» (بعد از مرد صدق و امانت، آقای کدخدایی) نسبت به سعید جلیلی در اولویت قرار گیرد

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

در حالی که جریان حامی سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شکست سنگین، با کسب تنها ۴میلیون رای تا مدتی شوکه بود، گفته می شود برنامه احیای خود را با برگزاری مراسم تجلیل از مهره های کلیدی خود طراحی کرده است.گرامی داشت غلامعلی حداد عادل، نکوداشت عباسعلی کدخدایی و احتمالا گرامیداشت قریب الوقوع سعید جلیلی که در دو ماهه پس از انتخابات ریاست جمهوری و با حمایت مالی و تبلیغاتی نهادهای حاکمیتی برگزار می گردد، بیش از یک برنامه تبلیغاتی ساده مورد توجه تحلیلگران قرار گرفته است و آن را روش جدید این جریان برای چهره سازی برای انتخابات ارزیابی می کنند.

به ویژه آن که این سه نفر، از نمادهای اصلی جریان بابصیرت محسوب شده و مورد حمایت ویژه طیف آیت الله مصباح قرار دارند.

تلاش شدید برای نگه داشتن کدخدایی در شورای نگهبان و تبلیغاتی کردن موضوع و حتی متهم کردن مجلس به خطا در رای ندادن به او در کنار پخش گریه مظلومانه! او در سیما را می توان آغاز دورخیز انتخاباتی اصولگرایان تندرو برای احیای خود و فتح مجلس دهم دانست.

1391 


امروز با انتصاب دریادار شمخانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و پایان کار رسمی جلیلی در این شورا، زمینه برگزاری این تجلیل فراهم شده، هرچند با توجه به تلاش رسانه های افراطی برای تبدیل الهه راستگو به چهره مظلوم، ممکن است تجلیل از خانم راستگو به عنوان «زن صدق و امانت!» (بعد از مرد صدق و امانت، آقای کدخدایی) نسبت به سعید جلیلی در اولویت قرار گیرد.

در این حال اسماعیل سلطنت پور نیز در مطلبی طنز نوشت:

 

در پی برکناری سعید جلیلی از شورای عالی امنیت ملی به همین مناسبت هفته آینده مراسم نکوداشت آن عزیز سفر کرده با عنوان “مرد تحریم و ظرفیت” برگزار خواهد شد.

سخنرانان مراسم: دکتر غلامعلی حداد عادل و دکتر عباسعلی کدخدایی

در این مراسم از آخرین دستاورد ها تحریم های سازمان ملل علیه ایران رونمایی خواهد شد.

کاترین اشتون هم در این مراسم از طریق ویدیو کنفرانس شرکت می کند.

حافظ شناس برجسته دکتر علی اکبر ولایتی نیز در این مراسم با چند غزل از حافظ مهمانان را به فیض اکمل خواهد رساند.

قرائت پیام دکتر ظریف وزیر امور خارجه با عنوان “آن یکی مرد هم رفت” از دیگر برنامه های برگزاری این مراسم است.

در پایان این مراسم قرار است ارکستر سمفونی “پارادایم” با رهبری حامد زمانی کلیپ “یه باری امروز رو دوشته/ بخاطر این بار هی زمین میخوری” را اجرا کند.

منبع: آینده

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 19 = 20