۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷

احمدی‌نژاد با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شد

رئیس جمهور با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شده است. این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):  رئیس جمهور با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شده است. این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.

در همین رابطه پایگاه اطلاع رسانی دولت با اعلام این خبر با با لحن اعتراضی نوشت: ارسال این احضاریه در حالی انجام شده است که بر اساس اصل ۱۴۰ قانون اساسی: “رسیدگی‏ به‏ اتهام‏ رئیس‏ جمهور و معاونان‏ او و وزیران‏ در مورد جرایم‏ عادی‏ با اطلاع‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ در دادگاه‏های‏ عمومی‏ دادگستری‏ انجام‏ می‏شود.” سوال اینجاست که چه در زمان و با چه کیفیتی این شکایت به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و آیا تشریفات قانونی بر اساس قانون اساسی انجام شده است یا خیر؟

گفتنی است تاریخ رسیدگی به شکایت از رئیس جمهور؛ ۵ آذر ۱۳۹۲ حدود ۶ ماه بعد از ابلاغ آن و چهارماه پس از پایان مسئولیت هشت ساله دکتر احمدی نژاد تعیین شده است. پیش از این نیز احضاریه‌هایی برای رئیس جمهور ارسال شده است.

احمدی‌نژاد با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شد
احمدی‌نژاد با شکایت لاریجانی به دادگاه احضار شد
 منبع: تابناک 
 :::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

43 + = 44