۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶

علی مطهری در «کیهان و خوانندگان»

در بحبوحه بحران فعلی علی مطهری فتنه‌گر، روزنامه کیهان بیش از پیش وظیفه افشاگری علیه این جرثومه فساد را داراست که متأسفانه به علت معذوریت‌های اخلاق اسلامی، ادبیات متقن، منطق انقلابی و قول سدیدی که از آقای شریعتمداری و همکارانش سراغ داریم، ایشان نمی‌توانند آنچنان که باید رسالت رورنامه نگاری خود را در افشای ماهیت پلید این آقازاده هتاک به انجام برسانند. فلذا بر عهده خوانندگان کیهان است که بخشی از این بار را از دوش برادر حسین بردارند،

keyhan

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – محمد ملاعبدالوهاب: لابد ستون «کیهان و خوانندگان» رونامه کیهان را خوانده‌اید. برخی فکر می کنند این ستون ستون طنز است اما سخت در اشتباه‌اند. این ستون چکیده و عصاره روزنامه کیهان است و نشان می‌دهد که چه مخاطبانی دارد و چه به خورد آن عزیزان داده است که حالا دارند همان‌ها را به مبداء بازخورد می‌دهند (اگرچه «بازخورد»، ترجمه کلمه بیگانه Feedback است و بوی توطئه می‌دهد، اما معنای بدی از قبیل استفراغ و نشخوار ندارد.) و در واقع همانطور که از قدیم گفته‌اند اخلاق و سلیقه زن و شوهر پس از مدتی عین هم می‌شود – بلانسبت زن و شوهرهای محترم توی خونه که امیدواریم وظیفه ملی خود در ازدیداد نسل را از سر ادای تکلیف و با تمام توان به انجام رسانند – عقیده و سلیقه خواننده و نویسنده روزنامه کیهان هم عین هم شده است.

البته از آنجا که کیهان برخلاف سایر مطبوعات، یک نشریه پوپولیستی نیست که صرفا مطابق سلیقه خوانندگان خود عمل کند، گاهی بر نویسندگان و دست اندرکاران این رورنامه لازم است که خود قلم به دست گرفته، به عنوان بخش عمده‌ای از معدود خوانندگان جریده کیهان، در ستن «کیهان و خوانندگان» چیزهایی بنویسند که وظیفه خط دهی انقلابی به خوانندگان صورت پذیرد.

اما در بحبوحه بحران فعلی علی مطهری فتنه‌گر، روزنامه کیهان بیش از پیش وظیفه افشاگری علیه این جرثومه فساد را داراست که متأسفانه به علت معذوریت‌های اخلاق اسلامی، ادبیات متقن، منطق انقلابی و قول سدیدی که از آقای شریعتمداری و همکارانش سراغ داریم، ایشان نمی‌توانند آنچنان که باید رسالت رورنامه نگاری خود را در افشای ماهیت پلید این آقازاده هتاک به انجام برسانند. فلذا بر عهده خوانندگان کیهان است که بخشی از این بار را از دوش برادر حسین بردارند، تا در اثر تعامل دوسویه نویسندگان و خوانندگان این روزنامه، نوعی دیالکتیک انقلابی شکل بگیرد که ماحصل آن رفع تامه آثار فساد علی فریمانی از سطح ارض واسعه است.

در همین راستا برخی از نظرات خوانندگان ویژه افشای علی مطهری برای درج در ستون «کیهان و خوانندگان» پیشنهاد می‌شود:

کیهان و خوانندگان

-          بالاخره قوه قضائیه با حامیان فتنه برخورد قانونی کرد. ای کاش مسئولان امر زودتر به افشاگری روزنامه کیهان درباره علی مطهری توجه کرده بودند که از همان سال ۸۸ پشت پرده کارگزاران فتنه را برملا کرده بود.

محمدحسین.ص.ه؛ از تهران.

-          اگر روزی که علی مطهری به آقای کوچک زاده – این نماینده شریف و بااخلاق مردم تهران – توهین کرد، ایشان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی او زده بود، اینک دست استکبار جهانی از آستین فتنه‌گر علی مطهری در نمی‌آمد.

حمید.ر؛ از بهارستان.

-          بعد از خواندن سرمقاله کیهان، یارانه یک ماه خود و خانواده‌ام را به عنوان پاداش کسی که مطهری را به جزای اعمال خائنانه‌اش برساند، کنار گذاشتم. امیدوارم هرچه زودتر دستگیر و مجازات شود.

یک مسلمان غیور از کرج

کیهان: از مردم بصیر و همیشه در صحنه استدعا داریم اگر از محل اختفای علی فریمانی اطلاع دارند به ما و این هموطن غیور اطلاع دهند.

-          با تشکر از زحمات شما دست اندرکاران روزنامه. ۴۰ سال است که مغازه خشکشویی دارم و در این چهل سال مشتری روزنامه شما بوده‌ام. همیشه موقع تا زدن لباس‌های مردم در لابلای صفحات، توجهه به تیترهای درشت روزنامه جلب می‌شود که واقعا بصیرت بخش است. ای کاش همه مطالب با تیتر درشت چاپ می‌شد تا آگاهی مردم بیش از پیش شود. همسرم هم از روزنامه برای پاک کردن شیشه استفاده می‌کند. کیهان مثل درخت پرثمری است که در تابستان از میوه‌ها و سایه خنک اش بهره می‌برند، در زمستان هم با سوزاندن شاخه هایش گرم می‌شوند.

یک هموطن از رباط کریم.

-          دختری ۲۴ ساله و مجرد هستم. از آقای مطهری که نگران فیلتر شدن سایت خودشان هستند، پرسش دارم که چرا به جای حل مشکلات ازدواج جوانان، فقط وارد دعواهای سیاسی می‌شوند؟

Mahsa.24.teh.mojarad

کیهان: very nice, plz add me

-          باید معلوم شود چه کسانی به علی مطهری رأی داده‌اند تا با آنها برخورد قانونی و شرعی صورت گیرد. من شخصا در صندوق رأی نارمک حضور داشتم و دیدم که حتی یک رأی به ایشان داده نشد. مردم همیشه در صحنه نارمک که همواره میوه و سبزی را به قیمت پایین‌تر از سایر محلات عرضه می‌کنند تا مردم از نظام و دولت خدمتگزار دلسرد نشوند، هرگز به کسانی چون علی مطهری رأی ندادند.

محمود.الف.ن؛ از نارمک

-          کشور در تلاطم بحران فتنه‌گرانی است که چهار سال قبل آرزوی انقلاب رنگی در سر می پروراندند. اقدام دادستان تهران در فیلترینگ سایت علی مطهری، یادآور دوران طلایی دادستانی تهران بواسطه مسئولیت قاضی مرتضوی بود که اوج آن در تعطیلی کامل روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات به عنوان پیاده نظام جنگ نرم دشمن بود.

دکتر سعید.م؛ از کهریزک.

-          لیسانس مهندسی کشاورزی گرایش آبخیزداری از دانشگاه پیام نور الشتر دارم اما متأسفانه موفق به کسب شغل نشده‌ام. از دولت تدبیر و امید و نمایندگان حامی دولت مثل آقای مطهری می‌پرسم برای اشتغال جوانان نخبه و متخصص چه اقدامی کرده‌اند؟ چرا تمام هم و غم ایشان بازی‌های سیاسی شده است؟

عباس چابک‌سرباز؛ از روستای مهتاب‌محله آملسر

-          شارژ ایرانسل می‌گیرم، طومار اعتراض به علی مطهری امضا می‌کنم. کد شارژو تو PM خصوصی بذارین. مزاحم؛ ignor.

banoyebasir@yahoo.com

کیهان: ?web dari

-          با سلام و تشکر از زحمات دادستان تهران، کاش در صدر انقلاب هم قضات دلسوز و بابصیرتی چون ایشان بودند تا کسانی جرات نکنند از لزوم واگذاری کرسی تدریس مارکسیسم در دانشکده الهیات دانشگاه تهران سخن بگویند. و من الله توفیق.

حسین.ش؛ از خیابان لاله‌زار، کوچه شاهچراغی.

-          در شماره قبل کیهان خواندم که “بالاترین” نوشته علی مطهری قهرمان معترضان ۸۸ است. از مسئولین خواهش دارم نه تنها سایت علی مطهری که همه سایت‌ها را فیلتر کنند. وقتی نشریه بابصیرتی مثل روزنامه کیهان هست چه نیازی به سایت‌ و اینترنت وجود دارد؟

یک خانم خانه‌دار؛ از نراق.

-           آقای مطهری و آقای زیباکلام دو فتنه‌گرند که یکی در لباس اصولگرایی و دیگری در لباس اصلاحطلبی خود را وارد نظام کرده‌ و مشغول توطئه از درون هستند. از کیهان سپاسگذاریم که علیه این دو افشاگری می‌کند.

امضا محفوظ.

:::::

 

۱ دیدگاه

  1. مهدی :

    مردم از خنده :) )
    حیف که سایتتون معروف نیست.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

43 - = 35