۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۹ روح الامینی در پاسخ به دادستان سابق تهران:

مرغ پخته هم به حرف های مرتضوی می خندد

من به مسئولیت پدری خود عمل کردم و همان زمان موضوع را از طریق فرمانده سابق سپاه، مسوولان ناجا، دوستانم در قرارگاه ثارالله و همچنین مراجعه به دادگاه و زندان اوین پیگیری کردم. همچنین پسرم با مراجعه به کهریزک پیگیر این ماجرا بود. این افراد تا امروز پاسخگوی هیچکدام از اتهامات خود نیستند.

IMG13311237«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): روح الامینی در واکنش به صحبتهای مرتضوی در جلسه قبل دادگاه گفت: مرغ پخته به حرف های سعید مرتضوی می خندد.

عبدالحسین روح الامینی پس از چهارمین جلسه دادگاه کهریزک در پاسخ به پرسش مهر درباره اظهارات دادستان سابق تهران که مدعی شده بود روح الامینی به وظایف پدری خود عمل نکرده است، اظهار داشت: مرغ پخته نیز به این حرف ها می خندد. اگر کسی با مقام یا وزیری در ارتباط نبود، باید این بلا به پسرش بیاید. این حرف ها نشان می دهد ۱۰ سال رویه این افراد اینگونه بوده است.

وی افزود: طنزنویسان نیز پس از این اظهارات مطالب زیادی نوشتند، حقوقدانان و قضات نیز در این باره اظهار نظر کردند. با این صحبت ها چه حاجب به پاسخ دادن است.

پدر یکی از قربانیان کهریزک ادامه داد: من به مسئولیت پدری خود عمل کردم و همان زمان موضوع را از طریق فرمانده سابق سپاه، مسوولان ناجا، دوستانم در قرارگاه ثارالله و همچنین مراجعه به دادگاه و زندان اوین پیگیری کردم. همچنین پسرم با مراجعه به کهریزک پیگیر این ماجرا بود. این افراد تا امروز پاسخگوی هیچکدام از اتهامات خود نیستند.

وی ادامه داد: حداقل توقع ما قبول مسئولیت، عذرخواهی، استعفا و برکناری بود و اگر اینکارها اتفاق نیفتاد این افراد محاکمه شوند. من به وظیفه پدری ام عمل می کنم تا این اتفاق برای فرزندان پدران دیگر تکرار نشود.

روح الامینی در پاسخ به سوالات حیدری فر که شهود وی را از متهمان پرونده اعلام کرده بود نیز گفت: آقای حیدری فر سخنگوی ما شده اند، امروز نوبت به شهود نرسید و آقای حیدری فر و وکیلش به دفاع در برابر اتهامات پرداختند. روند دادگاه را خوب ارزیابی می کنم و توجه داشته باشید هر کسی که درحال غرق شدن است برای نجات خود حتی به یک چوب شکسته نیز چنگ می زند.

وی در پایان گفت: ما در جلسه دوم درخواست شهود را کرده بودیم که زمان احضار آنها به نظر دادگاه بستگی دارد. جلسه بعدی دادگاه نیز قرار است صبح روز چهارشنبه برگزار شود.

منبع: مهر

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 23 = 27