۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴

اعلام موجودیت فراکسیون اعتدال

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت از اعلام موجودیت رسمی فراکسیون اعتدال تا ۲ ماه دیگر خبر داد و گفت: از مخالفت یا موافقت دولت با تشکیل فراکسیون اعتدال اطلاعی نداریم.

خبرگزاری فارس: اعلام موجودیت فراکسیون اعتدال در آبان‌ماه/ ۱۰۰ نماینده عضو می‌شوند

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

عباسعلی منصوری نماینده مردم کاشان با اشاره به تشکیل غیررسمی فراکسیون اعتدال، گفت: منتظر هستیم، فعالیت مجلس آغاز شود تا با دوستان درباره چارچوب‌های فراکسیون گفت‌وگو کنیم و سپس اساسنامه آن را بنویسیم.

وی با بیان اینکه اعضای فراکسیون اعتدال از مستقلین مجلس هستند، افزود: با توجه به رسمی نشدن تشکیل فراکسیون اعتدال، نمی‌توانیم درباره تعداد اعضای این فراکسیون نظر دقیقی بگوییم اما فکر می‌کنم حدود یکصد نماینده عضو این فراکسیون شوند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در پاسخ به سؤالی درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر مخالفت دولت با تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس، خاطر نشان کرد: ما با دولت بحثی درباره تشکیل فراکسیون اعتدال نداشته‌ایم و هیچ‌اطلاعی از موافقت و یا مخالفت دولت با تشکیل این فراکسیون نداریم.

منصوری درباره زمان اعلام موجودیت رسمی فراکسیون اعتدال گفت: با توچه به اینکه تشکیل فراکسیون در مجلس به زمان نیاز دارد، فکر می‌کنم در آبان ماه فراکسیون اعتدال رسما اعلام موجودیت کند.

منبع: خبرگزاری فارس
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 5 = 5