۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱

۲۲ بهمن، صحنه همراهی ملت و انقلاب است

جوانان و دانشجویان مسلمان دهه سوم نسل انقلاب که همچنان با بصیرت در میدان، حضور دشمن شکن خود را ثابت کردند بار دیگر به میدان خواهند آمد و همانگونه که در 24 خرداد مشی کشور را بر دوش اعتدال نهادند بار دیگر به میدان آمده و شعائر انقلابی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا در اطلاعیه ای آحاد مردم را به راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون (صف – ۸)

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف بزرگی در تاریخ ملت ایران است که با اراده جمهور یک تمدن اصیل شکل گرفت و به همین دلیل سالروز پیروزی آن فارغ از جهت‌گیری‌ها و جبهه‌بندی‌های پس از آن، و نیز عملکرد حاکمان و دولتمردان در برهه‌های مختلف یک روز ملی است.

هـر سالروز این واقعه مهم، ارتقاء درجه تکامل، پیشرفت و اتحاد ملت مبارز و مسلمان ایران اسلامی است؛ گذر از هر فصل بـهـار از سالنامه انـقـلاب اسـلامی نـشـان از تناور شدن  بیش از پیش درخت تـنومند انقلاب با ریـشــه هایی عمیق و استوار و پابرجا و شجره ای طیبه «کشجره طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء» با آبیاری مستمر خون پاک شهدای بـی شـمار اسـلام و انـقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می دهد.

ملت شریف، بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از خلق حماسه سیاسی و تحقق خواسته ی رهبری معظم انقلاب، اینک، در مرحله‌ای دیگر از درایت و هوشمندی خود را تورق کنند. باشد که با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز ملی ایران اسلامی، در کنار هم، از هر قشر و با هر اندیشه‌ ی سیاسی، بار دیگر با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب و شهیدان این راه پر افتخار تجدید بیعت کنند تا جهانیان بار دیگر حیرت زده، به این اتحاد ملی رشک برند. و اما جوانان و دانشجویان مسلمان دهه سوم نسل انقلاب که همچنان با بصیرت در میدان، حضور دشمن شکن خود را ثابت کردند بار دیگر به میدان خواهند آمد و همانگونه که در ۲۴ خرداد مشی کشور را بر دوش اعتدال نهادند بار دیگر به میدان آمده و شعائر انقلابی خود را به گوش جهانیان می رسانند.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه فسا” ضمن اعلام شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از عموم ملت؛ بالاخص قشر جوان و دانشگاهی ایران اسلامی نیز دعوت می کند تا به صورت گسترده و با همان بصیرت تاریخی خود که شصت سال است آگاهانه در مقابل هر نوع زیاده خواهی ایستادگی کرده است، در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نمایند

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

74 + = 82