۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱

عارف: فردی را باید انتخاب کنیم که شایستگی اداره کشور را داشته و پیرو خط رهبری باشد

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): کاندیدای اصلاحطلب گفت: فردی را باید انتخاب کنیم که شایستگی اداره کشور را داشته و پیرو خط رهبری باشد. محمد رضا عارف شامگاه جمعه در هتل جنگلی سالار دره ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: [...]

aref«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): کاندیدای اصلاحطلب گفت: فردی را باید انتخاب کنیم که شایستگی اداره کشور را داشته و پیرو خط رهبری باشد.

محمد رضا عارف شامگاه جمعه در هتل جنگلی سالار دره ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: مهم ترین فعالیت سیاسی امسال در کشور انتخابات است.

وی با بیان اینکه انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ باید به یک حماسه تبدیل شود، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات انجام شود.

معاون اول دولت اصلاحات با اعلام اینکه انتخابات ارزیابی مشروطیت حکومت است، گفت: حماسه همبستگی ملی و اصل رقابت را باید به حماسه ملی تبدیل کنیم.

عارف افزود: تمام نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنان باید تلاش کنند تا اصل حماسه سیاسی در کشور رقم خورد وپس از آن به حماسه رقابت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات مردم حرف آخر را می زنند و یک نفر از بین نامزدها به عنوان منتخب مردم در دولت انتخاب می شوند، گفت: فردی را باید انتخاب کنیم که شایستگی اداره کشور را داشته و پیرو خط رهبری باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دولت نهم و دهم در برخی از بخش ها در مسیر ناهموار و غیر اصولی حرکت می کند، اظهار داشت: در بخش اقتصادی، گرانی، تورم و گرفتاری مردم، در این دولت در یک وضعیت کمرشکن قرار داریم.

عارف با بیان اینکه نرخ بیکاری در فارغ التحصیلان دانشگاهی بالاست، گفت: سن ازدواج در کشور بالا رفته و نرخ طلاق به یک وضعیت بحران در کشور تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه کشور در صحنه بین المللی با چالش های جدی مواجه است، یادآور شد: فردی که انتخاب می شود باید حضورش در چارچوب سیاست کلی دنیا، همراه با صلح و دوستی باشد.

معاون اول دولت اصلاحات با اشاره به اینکه خط فقر از دوتا سه دهک کم درآمد متاسفانه به دهک بالاتر رسیده است، افزود: فردی که بتواند معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد باید در حماسه ۲۴ خردادانتخاب شود.

عارف در خصوص پرداخت یارانه به مردم گفت: مبلغی که به مردم داده می شود چندین برابر از آنان گرفته می شود به طوری که در وضعیت بخش هایی از جامعه تاثیری نداشته است.

وی با بیان اینکه در دولت اصلاحات اگر کالای ۱۰ درصد افزایش قیمت پیدا می کرد مورد انتقاد رسانه قرار می گرفت، گفت: این حرکت را در دولت اصولگریان دیده نمی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

74 + = 75