۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۵

حمله عماریون به جبهه پایداری

گروه سیاسی پایداری و عقبه فکری و نشکیلاتی آن، این روزها از سوی اصولگرایان زیر شدید ترین انتقادها قرار دارد؛ به ویژه، نتایج تحقیقات کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در مورد سنگ پراکنی و هتاکی روز 22 بهمن پارسال در حرم حضرت معصومه(س)، این گروه افراط گرای قدرت طلب و رهبران و عوامل آن را به مخمصه انداخته است.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

در اقدامی تامل بر انگیز، سایت اصولگرای “عماریون”، نزدیک به  مهدی طائب و علیرضا پناهیان، در مطلبی تند علیه گروه پایداری با عنوان” گویا این گروهک صاحب ندارد: توهین بی سابقه خرده طلبکاران جبهه پایداری به ملت شریف ایران!” نوشت:

گویا خود برتر بینی و رفتار بی شرمانه و متحجرانه سران گروه پایداری ، پایانی ندارد . بعد از تمام تخریب ها و رفتار ناپسندی که گروه پایداری در ایام انتخابات داشت و لجن پراکنی رسانه ای گسترده ای که علیه اکثر کاندیدا ها ( روحانی، قالیباف، رضایی ) انجام داد ؛ این بار شاهد توهین های بی شرمانه این گروه علیه اقشار مختلف ملت شریف ایران هستیم!

این گروه بی اخلاق که سبقه انقلابی روشنی ندارد و سران آن در برهه های سخت تاریخ انقلاب از جمله جنگ تحمیلی کارنامه مشخص ندارند اینک خود را داعیه دار اسلام و انقلاب و تفکر انقلابی می دانند و هر کس که مخالف تفکرات اشتباه و متحجرانه شان باشد را با توهین ها و تهمت های عجیب و غریب بمباران می کنند.

حید یامین پور یکی از سران جبهه پایداری در تازه ترین گفتگوی خود در توهینی بی سابقه تمام مردم ایران جز افرادی که به جلیلی رای دادند را افرادی بدون خط فکری و بدون اندیشه و بدون آرمان خواند که فقط بخاطر رفع شدن مشکلات معیشتی و سیرشدن شکمشان رای دادند!

یامین پور با افتخار اعلام کرده ” آراء همه کاندیداهای انتخابات به جز جلیلی، معیشتی بود؛ نه گفتمانی”.

 

 

این تقسیم بندی بسیار ناپسند و این توهین بی سابقه به ۸۹٫۷% مردم ایران به این معنی است که همه کسانی که به سایر کاندیداها رای دادند افرادی هستند که به دنبال هیــــچ آرمان و هدف و تفکری برای اصلاح جامعه و وصول به اهداف والای انقلاب اسلامی و آبادانی روحی و فکری ایران اسلامی نبودند و فقط به دنبال تامین نیازهای شهوانی و حیوانی خود بودند!

بد نیست سران گروه پایداری نگاهی به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری یازدهم بیندازند و با مشاهده تمجیدات و تشکرهای فراوان رهبر انقلاب از مردم بصیر ایران اسلامی ، از رفتار بی شرمانه خود کمی خجالت بکشند.

در مجموع مسئله ای که امروز بر تمامی فعالان سیاسی و اجتماعی کشور مشخص و مبرهن شده است این است که شیوع این تفکرات رادیکالی و خود برتر بین زیر لوای یک حزب سیاسی خطری است که جامعه را تهدید می کند و آثار و تبعات سوء آن مطمئنا چند سال بعد دامن گیر جامعه خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری-تحلیلی امید

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

+ 9 = 10