۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰ نوشتاری از رسول منتجب نیا:

رسول منتجب نیا: روحانی از حق مسلم خود و مردم کوتاه نیاید

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): معمولا حکومت‌ها باید به دنبال مطالبات مردم باشند و به خواست‌های مردم احترام قائل شوند، اما در کشور ما، یک جماعتی نه تنها توجهی به مطالبات مردم ندارند، بلکه اگر مردم حرکتی هم انجام دهند و خواست‌های خودشان را ابراز کنند، آنها خودشان را به تجاهل زده یا [...]

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):
معمولا حکومت‌ها باید به دنبال مطالبات مردم باشند و به خواست‌های مردم احترام قائل شوند، اما در کشور ما، یک جماعتی نه تنها توجهی به مطالبات مردم ندارند، بلکه اگر مردم حرکتی هم انجام دهند و خواست‌های خودشان را ابراز کنند، آنها خودشان را به تجاهل زده یا مسائلی را مطرح می‌کنند که از مسوولیت در برابر مردم فرار کنند.

اصولگرایان چون در انتخابات شکست خوردند برای حفظ حیثیت خودشان و برای اینکه شکست را در ظاهر نپذیرند و به روی خود نیاورند، دست و پا می‌زنند؛ گاهی در مجلس اقدام به کارهایی می‌کنند که دست رییس‌جمهور منتخب را در انتخاب وزرای دلخواه ببندد و گاهی توسط برخی گروه‌های اصولگرا یا حتی افراطیون اصولگرا و حتی گروه‌های خودسر برای آقای روحانی خط و نشان می‌کشند.

هدف‌شان این است که آقای دکتر روحانی را تحت فشار قرار دهند و ایشان هم دستش برای انتخاب وزرای دلخواهش باز نباشد و ثانیا وانمود کنند که به هر حال ما شکست نخوردیم.

آقای دکتر روحانی نیز اگر بخواهد به پیمان خودش با مردم و خدا عمل کند و اگر بخواهد مطالبات مردم را دنبال کند، باید وزرایی را انتخاب کند که پاسخگوی این مطالبات و نیازهای مردم باشند و در غیر این صورت، مردم دیدگاه‌شان عوض می‌شود. مردمی که رأی دادند اگر ببینند منتخب‌شان به خواسته‌هایشان عمل نمی‌کند آنها نظرشان عوض خواهد شد و این دقیقا حربه اصولگرایان برای ناکارآمد کردن دولت آقای دکتر روحانی است.

امیدواریم آقای دکتر روحانی با قوت و قدرت راه خدا و مردم را دنبال کند و جا نزند و احساس ضعف نکند، چرا که اگر احساس ضعف کند و در مقابل خواسته‌های ناحق کوتاه آمده و از حق مسلم خود و مردم کوتاه بیاید، فردا و فردا‌ها بازهم از ایشان خواسته‌هایی دارند و طلبکار می‌شوند؛ امروز وزرا را بر ایشان تحمیل می‌کنند و فردا استانداران و فرمانداران و مدیران کل‌ها و فردا‌ها برنامه‌های دیگر و پس از مدتی متوجه می‌شویم‌‌ همان آش و‌‌ همان کاسه است. از این رو آقای روحانی باید با توکل بر خدا و تکیه بر پشتوانه عظیم اجتماعی با قدرت خواست مردم را عملی کند.

منبع: روزنامه اعتماد

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

96 - 95 =