۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳

طلب حلالیت مرتضی بختیاری از همکارانش در وزارت دادگستری

وزیر دادگستری در دیدار با کارکنان وزارت دادگستری ضمن تشکر از همکاران خود، برای دوره 4 ساله تصدی وزارت دادگستری از همکاران خود حلیت و بخشش طلب کرد.

hamidreza dastjerdi-3-53.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

وزیر دادگستری در دیدار با کارکنان وزارت دادگستری ضمن تشکر از همکاران خود، برای دوره ۴ ساله تصدی وزارت دادگستری از همکاران خود حلیت و بخشش طلب کرد.

سیدمرتضی بختیاری در بخشی از سخنان خود با تقدیر از خدمات وزیر پیشین دادگستری، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی را فردی لایق، انقلابی و ارزشمدار توصیف و از انتخاب وی به عنوان وزیر دادگستری در دولت یازدهم استقبال و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

 

در ابتدای این مراسم، میرحسینی مشاور وزیر دادگستری در بخشی از سخنان خود با بر شمردن برخی ویژگی‌های مهم و کلیدی مدیران موفق، سیدمرتضی بختیاری را فردی قاطع در تصمیم گیری‌ها و مسلط بر امور وزارت دادگستری دانست و اظهار کرد: شخصیت اثرگذار وزیر دادگستری عاملی مهم و راهبردی در اشراف وی بر امور وزارت دادگستری بوده که به همراه قاطعیت در تصمیم گیری و موفقیت در مدیریت بحران، تصویری کامل از یک مدیر و مدیریت موفق را به نمایش گذاشته است.

 

وی با اشاره به قانونمداری و تبعیت بلاشرط وزیر دادگستری از قانون، توجه وی به نظام تشویق و تنبیه و ارزشیابی و نظارت و همچنین رسیدگی به امور در فرصت مقتضی در کنار مشورت پذیری و اعتقاد راسخ به مشاوره در امور را از برجستگی‌های شخصیتی و نقاط روشن مدیریت وی بر شمرد.

 

رییس‌الساداتی، معاون وزیر دادگستری نیز در بخش دیگری از این مراسم، تلاش وافر و خستگی‌ناپذیر وزیر دادگستری را در پیگیری و انجام امور محوله وصف‌ناپذیر و ستودنی برشمرد.

 

وی با اشاره به پیگیری امور زندانیان و زندان‌ها و مسایل مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی، تلاش همه جانبه وی برای استفاده از تمامی ظرفیت‌های وزارت دادگستری را از دیگر خدمات ارزشمند بختیاری برشمرد.

 

وی دست‌یابی به ساز و کار و جایگاه مناسب برای فعالیت کنوانسیون‌های مالکیت معنوی و مبارزه با فساد و همچنین ملاقات‌های مردمی وزیر دادگستری در سفرهای استانی و پیگیری مستمر امور مراجعه‌کنندگان را از دیگر خدمات وزیر دادگستری برشمرد.

 

مژدهی‌پور معاون وزیر و رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز، سخت‌کوشی و تلاش بی وقفه وزیر دادگستری را ستودنی دانست و از خودگذشتی و استفاده از فرصت‌ها برای خدمتگذاری به مردم و نگاه و توجه یکسان به کارکنان و همچنین امتناع وزیر دادگستری از دریافت نشان دولتی را از سجایای اخلاقی وی برشمرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

55 + = 58