۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ دفتر مرکزی در روزهای انتقال دولت چه خبر است؟

مرخصی اجباری و مشکوک جهادگران دانشگاهی

در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که منجر به انتخاب دکتر روحانی منتهی شد، مدیران جهاد دانشگاهی از کاندیدای دیگری حمایت می‌کردند و تلاش شد که خبرگزاری ایسنا برای حمایت از آن شخص فعالیت کند که ساسان والی زاده مدیرعامل وقت با این کار مخالفت کرد و طولی نکشید که برکنار شد.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): 
جهاد دانشگاهی با صدور بخشنامه ای سوال برانگیز به اعضای دفتر مرکزی خود اعلام کرد که از تاریخ ۲۰ مرداد تا پایان این ماه، یعنی دقیقا همزمان با تغییر دولت و انتخاب وزرای علوم و بهداشت، باید به مرخصی بروند.

خبرنگار انصاف نیوز اطلاع یافت که علی رغم مخالفت جهادگران، این بخشنامه از امروز اجرایی شد ولی گذشته از اهمیت اینکه با رفتن به مرخصی اجباری از مرخصی سالیانه آنها کم می‌شود، سوالی که برای اعضای جهاد ایجاد شده این است که چه برنامه ای برای دفتر مرکزی دیده شده که در این روزهای تغییر دولت، اعضای آن بالاجبار به مرخصی تابستانی فرستاده می شوند؟

بنابر این گزارش، در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که منجر به انتخاب دکتر روحانی منتهی شد، مدیران جهاد دانشگاهی از کاندیدای دیگری حمایت می‌کردند و تلاش شد که خبرگزاری ایسنا برای حمایت از آن شخص فعالیت کند که ساسان والی زاده مدیرعامل وقت با این کار مخالفت کرد و طولی نکشید که برکنار شد.

والی زاده در زمان برکناری (۲۷ تیرماه) در این باره به صراحت به خبرگزاری مهر گفته بود: لابد آقایان توقع داشتند ما در انتخابات به سمت یک یا دو تا از کاندیداها بچرخیم ولی ما معتقد بودیم که همه کاندیداها محترم و مورد تائید شورای نگهبان هستند و ما هم رسانه‌ایم و ارگان هچ حزبی نیستیم و خیلی سالم، نسبت به همه اطلاع‌رسانی کردیم و به سمت هیچ کاندیدایی گرایش حزبی و جناحی خاص نداشتیم.

یکی از مدیران عالی سابق جهاد به انصاف نیوز گفت که تعطیلی دو هفته ای در جهاد دانشگاهی بی سابقه بوده است؛ و معنا ندارد که در سالی که قرار بوده «حماسه ی اقتصادی» شکل بگیرد این قدر مرخصی آن هم اجباری به چه معناست؟

همچنین بنا بر این گزارش، اخبار دیگری هم از برنامه های احتمالی مدیران فعلی جهاد برای روزهای پس از برکناری خود شنیده می شود؛ از جمله اقامت در برخی واحدهای خاص جهاد دانشگاهی.

منبع: انصاف نیوز
:::
برچسب‌ها:

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

9 + 1 =