۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

گرامی باد روز مقابله با استکبار و استبداد

آذرماه سالهای 1332 و 1357 یادآور قیام‌های آگاهانه دانشجویان مسلمان و هوشیار انقلاب اسلامی علیه استعمار آمریکا و استبداد پهلوی است که شجاعانه سینه‌های خود را در برابر گلوله های آتشین مزدوران آمریکا سپر کردند و با فریاد دشمن‌شکن «الله اکبر» به طاغوت و طاغوتیان، «نه» گفتند و با قطرات خون خود سند نابودی کاخ ظلم استبداد و استکبار را امضا کردند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیانیه‌ای به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو

۱۶ آذر روز دانشجو، روز مقاومت تاریخی جنبش دانشجویی و نماد تجلی آگاهی و ایثار دانشجویان در مسیر استقلال و آزادی است.

۱۶ آذر روزی است که حماسه های بزرگ حضور را در خود ثبت کرد و سمبل مقاومت سنگر دانشگاه در مقابل زیاده‌خواهی ها و مداخله‌‌گری های بیگانگان مستکبر در امور کشور شده است.

شهادت دانشجویان دانشگاه تهران در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ در اعتراض به ورود و مداخله معاون رئیس جمهور آمریکا پس از کودتای ۲۸ مرداد و نیز رنگین شدن صحن دانشگاه و خیابان‌های اطراف به خون پاک دانشجویان در ۱۶ آذر ۱۳۵۷ حاکی از رسوایی ادعای پوشالی طرفداری از دموکراسی و حقوق بشر آمریکا است.

آذرماه سالهای ۱۳۳۲ و ۱۳۵۷ یادآور قیام‌های آگاهانه دانشجویان مسلمان و هوشیار انقلاب اسلامی علیه استعمار آمریکا و استبداد پهلوی است که شجاعانه سینه‌های خود را در برابر گلوله های آتشین مزدوران آمریکا سپر کردند و با فریاد دشمن‌شکن «الله اکبر» به طاغوت و طاغوتیان، «نه» گفتند و با قطرات خون خود سند نابودی کاخ ظلم استبداد و استکبار را امضا کردند.

امت مسلمان و استکبارستیز ایران، به ویژه دانشجویان همیشه در صحنه، طی تاریخ انقلاب اسلامی بارها ثابت کردند، منادیان نهضتی هستند که ملهم از قیام امام حسین‌(ع) بوده است. پس ایشان نیز زیر بار ذلت و خواری نمی‌روند و با روحیه‌ی شهادت‌طلبی همواره بر دشمن غلبه خواهند کرد. دانشجویان امروز نیز به‌واسطه روحیه استقلال طلبانه و وجدان آگاه خود هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان در امور داخلی و خارجی کشورشان دخالت کنند. ملت همیشه هوشیار ایران همواره در صحنه حاضر است و امروز مستکبران عالم با سلاح جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران می‌باشند که در این جبهه دو هدف عمده را دنبال می‌کنند. نخست؛ جلوگیری از رشد و توسعه علمی و دیگر؛ تخریب هویت ملی- اسلامی و تضعیف باورهای انقلابی و اسلامی از طریق تهدیدات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و….

اینک ما دانشجویان با التزام به وظیفه خود در پویایی نهضت تولید علم و جنبش نرم‌افزاری، مصرانه در سنگر دانش خواهیم ایستاد و همواره از دانش و کوشش جهت رسیدن به رشد علمی و فن‌آوری کوتاه نخواهیم آمد. چرا که وظیفه داریم در جنگ با جهاد نرم همچنان ثابت قدم و استوار بمانیم و با اعتلای فرهنگ دینی خود مانع نفوذ اندیشه‌های الحادی و غیرانسانی دشمنان به باورهای دینی‌مان شویم و ما افسران جنگ نرم موظفیم بهترین مبلغ اسلام ناب در عصر اندیشه‌های تجدد باشیم.

ما فعالان انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان که همواره تشکل خود را در مسیر انقلاب و اسلام عزیز پایبند می‌دانیم سوگند می‌خوریم که همواره پشتیبان راه شهدای دانشجو باشیم و در جهت اعتلای نظام اسلامی گام برداریم.

گرامی باد روز مقابله با استکبار و استبداد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

93 - 88 =