۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰

پیوستن برخی گروه‌های اصلاح‌طلب به حزب فراگیر عارف

رئیس ستاد انتخاباتی عارف درباره تشکیل حزب فراگیر توسط عارف گفت: صحبت‌های مقدماتی نیز با برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب برای پیوستن به این حزب فراگیر انجام شده است.

mobareze.ir -  tofighi«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):به گزارش امید به نقل از تسنیم،جعفر توفیقی در خصوص تشکیل حزب فراگیر توسط عارف اظهار داشت: این موضوع تا به حال در حد کلیات است و هر زمان که در کلیات به تصمیمی برسیم، آن را اعلام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه فعلا فقط “طرح موضوع” شده است، خاطرنشان کرد: دوستان در حال کار بر روی کلیات هستند و هر زمان به نتایج مشخصی برسند، اطلاع‌رسانی می‌شود.
رئیس ستاد انتخاباتی عارف در پاسخ به سوال اعضای تشکیل دهنده هیئت مؤسس این حزب گفت: تاکنون جزئیات این موارد به صورت دقیق مشخص نیست، ولی کسانی که با عارف همراهی داشتند، از جمله هیئت مؤسس این حزب هستند.
توفیقی اظهار داشت: صحبت‌های مقدماتی نیز با برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب برای پیوستن به این حزب فراگیر انجام شده است.
وی درباره اینکه راه‌اندازی این حزب چه زمانی قطعی و وارد جزئیات می‌شود، گفت: فکر می‌کنم مقدمات آن یک الی ۲ ماه زمان ببرد و بعد از آن وارد جزئیات می‌شویم.
وزیر علوم دولت اصلاحات درباره نام این حزب تصریح کرد: هنوز نام این حزب مشخص نیست و دوستان در حال بحث بر روی کلیات هستند.
توفیقی درباره گمانه‌زنی برخی رسانه‌ها مبنی بر انتخاب نام “امید ایرانیان” برای این حزب اظهارداشت: هنوز نامی برای این حزب هنوز انتخاب نشده و در دست بررسی است؛ البته “بنیاد امید ایرانیان” را که یک نهاد فرهنگی- اجتماعی است، حدود ۵ سال پیش تاسیس کردیم، در حال فعالیت است و ربطی به این حزب و فعالیت‌های سیاسی ندارد.
وی با بیان اینکه این بنیاد طبق اساسنامه توسط هیئت مدیره‌ و شورای عالی اداره می‌شود گفت: بنده، آقای عارف و تعدادی دیگر از دوستان در این بنیاد به فعالیت می‌پردازیم.

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 2 = 1