۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳

یاهو برای اولین بار از گوگل پیشی گرفت

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): جدیدترین گزارش شرکت تجزیه و تحلیل اینترنتی کام اسکور نشان می دهد که برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ تاکنون سایت یاهو در ماه گذشته از گوگل پیشی گرفت. در ماه ژوئیه یاهو ۱۹۶٫۶ میلیون بازدید منحصر به فرد داشت که این میزان درمورد گوگل به ۱۹۲٫۳ میلیون [...]

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

جدیدترین گزارش شرکت تجزیه و تحلیل اینترنتی کام اسکور نشان می دهد که برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ تاکنون سایت یاهو در ماه گذشته از گوگل پیشی گرفت.

در ماه ژوئیه یاهو ۱۹۶٫۶ میلیون بازدید منحصر به فرد داشت که این میزان درمورد گوگل به ۱۹۲٫۳ میلیون بازدید می رسد.

افزایش تعداد بازدیدکنندگان یاهو دربرگیرنده ترافیک پلتفورم جدیدی که یاهو با عنوان ” Tumblr” به عنوان یک سایت شبکه اجتماعی خریداری کرده نمی شود.

اندرو لیپسمان نایب رئیس کام اسکور اظهار داشت که سایتهای یاهو و سایتهای گوگل برای چندین ماه رقابت نزدیکی با هم داشتند و هیچ تک عاملی وجود ندارد که موجب شود یاهو این ماه در صدر جدول قرار بگیرد. یاهو یک شبکه بزرگ است و بسیاری از کانالهای آن این ماه شاهد افزایش بازدید بودند.

تاکنون یاهو و گوگل درباره گزارش کام اسکور منتشر نشده است.

ارقام آنلاین برای مایر یک پیشرفت محسوب می شود، چرا که وی اندکی بیش از یک سال پیش گوگل را به منظور تسخیر صندلی مدیر عاملی در یاهو رها کرد.

ماریسا مدیر تجاری و مدیرعامل یاهو در گذشته برای مدت زیادی از مدیران و سخنگوهای اصلی گوگل بود و سال‌ها در پروژه‌های مختلف گوگل مسئولیت داشت؛ وی اولین مهندس زنی است که به استخدام گوگل درآمد، اما در ژوئیه ۲۰۱۲ به عنوان رئیس هیئت ‌مدیره یاهو انتخاب شد.

یاهو طی چندین سال درحال لغزش اقتصادی بوده است چرا که مدیرعاملهای این شرکت یکی پس از دیگری هیچ موفقیتی نداشتند.

افزایش ترافیک وب ممکن است نشانه این مسئله باشد که یاهو با مدیریت مایر در مسیر بهتری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

87 + = 89