۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۵

خاطراتی از پاکدستی مرحوم دکتر حبیبی

مسئول دفتر دکتر حبیبی در حاشیه ملاقات گفت که مرحوم دکتر حبیبی چند روز قبل از تحویل کار و ترک معاون اولی از من صابون خواست. من تعجب کردم. گفت این کشوی چوبی میز کار من روان نیست. می خواهم به آن صابون بزنم تا معاون اول بعدی مشکل پیدا نکند. وی ادامه داد که در روز آخر هم که می رفت یک پوشه با چند برگ کاغذ به من نشان داد و گفت: «حمزه، ببین این کاغذهای خودم است که با خودم می برم.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس جامعه مجازی: اسحاق جهانگیری معاون اول دولت در صفحه فیسبوک خود خاطراتی از شادروان دکتر حبیبی معاون اول دولت اصلاحات منتشر کرد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در اولین استاتوس فیسبوکی خود که با یک عکس همراه بود، نوشته: «در اولین روزهای مسئولیت جدید با سرکار خانم دکتر رهیده (همسر شادروان دکتر حبیبی) ملاقات داشتم که به مطالب این رویداد در فرصت دیگری می پردازم. همراه خانم دکتر رهیده، دختر دکتر حبیبی ـ خانم دکتر آزاده حبیبی) هم آمده بودند. با اینکه ایشان استاد دانشگاه تهران و پژوهشگر و شخصیت علمی هستند ولی در طول ملاقات ساکت نشسته بودند و فقط اطراف را زیر نظر داشتند و نم اشکی بر چشم.»

جهانگیری در قسیمت دیگری از این مطلب نوشته: «در این دیدار خاطراتی از مشاوران دکتر حبیبی مطرح شد از جمله مسئول دفتر دکتر حبیبی در حاشیه ملاقات گفت که مرحوم دکتر حبیبی چند روز قبل از تحویل کار و ترک معاون اولی از من صابون خواست. من تعجب کردم. گفت این کشوی چوبی میز کار من روان نیست. می خواهم به آن صابون بزنم تا معاون اول بعدی مشکل پیدا نکند. وی ادامه داد که در روز آخر هم که می رفت یک پوشه با چند برگ کاغذ به من نشان داد و گفت: «حمزه، ببین این کاغذهای خودم است که با خودم می برم.»

منبع: انصاف نیوز

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

29 - = 28