۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ در دیدار جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با استاندار مطرح شد :

احساس بن بست با روحیه انجمن (های اسلامی) خوانا نیست

احساس بن بست با روحیه انجمن خوانا نیست زیرا روحیه انجمن های اسلامی باید روحیه امید، پایداری، استمرار و تعصب به اینکه این راه باید مسیر خود را پیدا کند باشد. دانشجو باید عالمانه حرکت کند. تولید راه، یک موضوع مهم و اساسی است زیرا اگر نتوانید یک راه جدید تولید کنید به بن بست خواهید رسید.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

استاندار گلستان با بیان اینکه در مدیریت کلان نظام، اعتقاد به نقش سازی و تأثیرگذاری قشر دانشجو وجود دارد، گفت: جنبش دانشجویی و انجمن های اسلامی باید نقش فعال و تأثیرگذار در جامعه داشته باشند.

دکتر حسن صادقلو شامگاه یکشنبه (۱۲دی) در دیدار با جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: شما باید با مطالعه تاریخ، از این میراث عظیم، راه را بیابید.

وی اظهار کرد: انجمن های دانشجویی باید ابتدا درک کنند که ماهیت شکل گیری آنها چیست و سپس به دنبال این شناخت بتوانند اقدامات بعدی را انجام دهند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: باید ابتدا خاستگاه شکل گیری انجمن ها را بشناسید و سپس با مطالعه تاریخ، آینده آن را مدیریت کنید.

دکتر صادقلو تصریح کرد: توجه به سابقه فعالیت ها در انجمن های اسلامی که کارهای جهادی و بزرگ در آن اتفاق می افتاده نشان می دهد که این انجمن، مفهوم مجاهده ای جامع را در خود دارد.

photo_2017-01-03_09-34-02

وی گفت: احساس بن بست با روحیه انجمن خوانا نیست زیرا روحیه انجمن های اسلامی باید روحیه امید، پایداری، استمرار و تعصب به اینکه این راه باید مسیر خود را پیدا کند باشد.

وی با تأکید بر زمان شناسی و موقعیت شناسی افزود: دانشجو باید عالمانه حرکت کند. تولید راه، یک موضوع مهم و اساسی است زیرا اگر نتوانید یک راه جدید تولید کنید به بن بست خواهید رسید.

استاندار گلستان بزرگترین ثروت آدمی را عمر و مهمتر از آن را مدیریت عمر عنوان و اظهار کرد: دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران زندگی است که مدیریت عمر در آن صورت می گیرد.

استاندار تأکید کرد: باید مشرف به قوانین باشید. مسلح شدن به قانون از شما انسان قدرتمندی می سازد که می توانید از حقوق خود دفاع کنید.

وی در پایان گفت: توصیه ما همواره این بوده که در تحرک بخشی انجمن های اسلامی به گونه ای بایدها و نبایدها تعیین شود که جلوی این تحرک گرفته نشود اما انجمن های اسلامی نیز باید تابع قانون باشند و از هنجارشکنی بپرهیزند.

در ابتدای این نشست نیز، احمد بهرام زاده دبیر انجمن اسلامی دانشجویان نکاتی را پیرامون مشکلات و برنامه های آینده تشکل اشاره کرد و گفت:

اعضای انجمن اسلامی برای تفکر خویش فعالیت می کنند و نه منفعت خود.

او با اشاره به نقش جوانان و جنبش دانشجویی در کشور گفت: انتظار از مجموعه استانداری بها دادن به جوانان و دانشجویان است.

وی اظهار کرد: فضای امنیتی دولت قبل جنبش دانشجویی را به جریانی تبدیل کرده که فقط در بزنگاه هایی مثل انتخابات منسجم می شود.

وی با اشاره به نقش جنبش دانشجویی در هموار کردن مسیر پیشرفت کشور و انتخابات سال آینده افزود:

تلاش بسیاری از دانشجویان در انتخابات ۹۶ عدم بازگشت تفکر احمدی نژادی است.

وی در پایان گفت: انجمن اسلامی دانشجویان با امید به آینده و اراده آهنین رو به جلو و در مسیر حق حرکت خواهد کرد.
:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

5 + 2 =