۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳

طنز: کیهان و خوانندگان (۲)

در پی انتشار گزارش افشاگرانه کیهان راجع به توطئه بانک ذخیره ژنتیکی مردم ایران در خارج، من اخیراً نسبت به همکاری برخی فتنه‌گران که لباس پزشکی بر تن دارند با دشمنان خارجی، حساس شده‌ام. به‌عنوان مثال ع.شکوری.ر از اعضای حزب منحله مشارکت به عنوان پزشک متخصص در بخش رادیولوژی بیمارستان سینا مسئولیت دارد. ممکن است عکس‌ها مردم ایران را به بیگانگان ارائه دهد، مخصوصاً که اشعه رادیولوژی از لباس عبور می‌کند و بدن را عریان تشان می‌دهد.

keyhanمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام) – سرویس طنز – محمد ملاعبدالوهاب: 

مشروح ستون کیهان و خوانندگان (مورخ جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳):

-          خطاب به علی مطهری که گفته است نه دی، یوم‌الشیطان بود: از قدیم گفته‌اند جایی که زن و مرد نامحرم تنها باشند، نفر سوم شیطان است. علی مطهری هم از وقتی با نامحرمان انقلاب خلوت کرده، همنشین شیطان شده.

(فائزه فولادزره – فولادشهر)

کیهان و خوانندگان: ع.فریمانی خودش هم نامحرم است.

-          من از همان روزی که محمد نوری‌زاد و علی مطهری در کیهان مطلب می‌نوشتند، می‌دانستم اینها خرده شیشه دارند. آن روز تماس گرفتم و هشدار دادم، اما در ستون کیهان و خوانندگان چاپ نکردید.

(عمار همیشه بیدار)

کیهان و خوانندگان: نگران نباشید. هر چقدر هم نوشته باشند، حتی یک ریال حق‌التحریر بهشان نداده‌ایم.

-          سی سال پیش به یکی از همکلاسی‌هایم به نام مینا محبتی علاقه‌مند شدم و قصد ازدواج با او را داشتم اما جذب سازمان منافقین شد و از ایران خارج گردید. با توجه به شناخت دقیق محققان کیهان از یکایک منافقین و معاندین می‌خواستم ببینم هنوز در کمپ منافقین است یا از آنجا فرار کرده؟ اگر عکس باکیفیتی بدهید بیشتر ممنون می‌شوم. اگر تاکنون ازدواج نکرده باشد، قصدم خیر است، برای ازدواج و هدایت او.

(عباس جان‌فرسا – مشهد)

کیهان و خوانندگان: مدتی است که به همراه برادر منافقش از کمپ منافقین فرار کرده و ساکن سوئد است. از آنجا که در حال حاضر حجاب ندارد، نمی‌توانیم عکس را منتشر کنیم. اما با گذشت سی سال خوب مانده است.

-          در پی انتشار گزارش افشاگرانه کیهان راجع به توطئه بانک ذخیره ژنتیکی مردم ایران در خارج، من اخیراً نسبت به همکاری برخی فتنه‌گران که لباس پزشکی بر تن دارند با دشمنان خارجی، حساس شده‌ام. به‌عنوان مثال ع.شکوری.ر از اعضای حزب منحله مشارکت به عنوان پزشک متخصص در بخش رادیولوژی بیمارستان سینا مسئولیت دارد. ممکن است عکس‌ها مردم ایران را به بیگانگان ارائه دهد، مخصوصاً که اشعه رادیولوژی از لباس عبور می‌کند و بدن را عریان تشان می‌دهد.

(زلیخا.ظ)

کیهان و خوانندگان: در این باره گزارشی اختصاصی منتشر خواهیم کرد.

-          مدتی است که با مشاهده هجمه ضدانقلاب جوک‌ساز در توئیتر برای مقابله با آنان در این شبکه اجتماعی عضو شده‌ام، اما نمی‌توانم با شوالیه‌های جوک‌ساز جبهه جنگ نرم مقابله کنم. ای کاش حاج حسین یا دیگر برادران سردبیری کیهان به این شبکه می‌آمدند تا با جوک‌های خودشان معادلات جنگ را تغییر دهند. اگر کسی عضو شد من را follow کند: dokhmale_babasiLat88

کیهان و خوانندگان: فالوو کردیم. Favorit و retweet یادت نره.

-          خانه علی مطهری نزدیک خانه ماست. من و برادرانم قصد داریم فردا دم در خانه او را خفت کنیم و سیر کتک بزنیم تا دیگر به اهل بصیرت توهین نکند. شما هم برای تهیه گزارش اختصاصی از سیلی ملت به گوش مدافع فتنه، بیایید.

(پسر شجاع)

کیهان و خوانندگان: آدرس بدهید می‌آییم.

-          چند ساعت پس از انتشار کاریکاتور ابوبکر البغدادی در صفحه توئیتر نشریه هتاک شارلی ابدو، دو نفر به دفتر مجله حمله کردند و انتقام گرفتند. اما نمایندگان بابصیرت ما نگذاشتند نطق هتاکانه علی مطهری حتی به پایان برسد و همانجا انتقام گرفتند. خدا را شکر که غیرت و تعصب ما حتی از داعش و القاعده هم بیشتر است.

(دفتر نمایندگی النصره در تهران)

کیهان و خوانندگان: نکته جالبی اشاره کردید. ما همه جا اول هستیم.

-          از یکی از دست‌فروش‌های متروی تهران، یک سفره و یک رومیزی خریدم که بعد در منزل متوجه شدم تصاویر مبتذلی روی آن نقش شده است. مسئولین مترو پاسخگو باشند.

(یک همشهری)

روابط عمومی شرکت مترو: بارها خدمت شما مشتریان محترم عرض کرده‌ایم که از دست‌فروشان خرید نکنید. در این مورد هم چون مدیران سابق مترو، بانیان این فسادها در مترو هستند، رومیزی و سفره مذکور را به منزل محسن هاشمی بهرمانی بفرستید تا پاسخگو باشد.

:::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

32 - = 22