۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰

سخنرانی احمدی‌نژاد در دانشگاه لغو شد

سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس که قرار بود در ادامه برنامه‌های چهاردهمین نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل انجام شود، لغو شد.

3377.jpgمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

علیرضا کریمی دبیر چهاردهمین نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور درباره دلایل حضور نیافتن احمدی‌نژاد گفت: در آخرین تماسی که با ایشان در ارتباط با حضور در این نشست داشتیم، ایشان اعلام کردند به دلیل التهابی که در دانشگاه تربیت مدرس بوجود آمده است و همچنین مصاحبه آقای رنجبر رییس این دانشگاه، در این نشست حضور پیدا نمی‌کنند.

 

وی افزود: آقای احمدی‌نژاد گفت که فضای کشور در شرایط فعلی در آرامش به سر می‌برد و چون احتمال دارد که در ارتباط با حضور در دانشگاه حرف‌هایی زده شود که مورد سوءاستفاده رسانه‌ای قرار بگیرد، در این نشست حضور پیدا نمی‌کند.

 

این فعال دانشجویی مدعی شد: دعوای رسانه‌ای که آقای احمدی‌نژاد به آن اشاره کردند، مربوط می‌شود به اتفاقاتی که اسفندماه سال گذشته افتاد و در پی آن آقای احمدی‌نژاد طی نامه‌ای از وزیر علوم خواستند برخی از روسای دانشگاه‌ها را عزل کنند و آقای رنجبر نیز در بین این اسامی بودند.

 

کریمی ادامه داد: بعد از این اتفاق ظاهرا میان آقایان احمدی‌نژاد و رنجبر کدورت‌هایی بوجود آمده است، چراکه بعد از مطرح شدن بحث حضور آقای احمدی‌نژاد در دانشگاه تربیت مدرس، آقای رنجبر اظهار کردند که من به موافق حضور آقای احمدی‌نژاد در این دانشگاه نیستم.

 

دبیر چهاردهمین نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه “ما در ارتباط با حضور آقای احمدی‌نژاد در دانشگاه رایزنی‌های لازم را انجام دادیم و موافقت رییس دانشگاه را گرفته بودیم”، افزود: متاسفانه آقای احمدی‌نژاد به ما گفتند به دلیل اینکه امکان دارد فضای رسانه‌ای مخدوش شود در این نشست حضور پیدا نمی‌کنند. ایشان به ما گفتند که یک نشست را به ما بدهکار هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

24 + = 29