۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۰

انتقاد دبیر جدید تشکیلات تحکیم از مواضع غیرتشکیلاتی دبیر سابق

به دلیل سوءمدیریت محمدعلی اسلامی و اعتراض دفاتر عضو این تشکل، شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت تصمیم گرفت دبیر جدیدی را انتخاب کند. اما امروز محمدعلی اسلامی با ارسال نمابری با سریرگ و مُهر دفتر تحکیم وحدت و امضای خود به عنوان دبیر تشکیلات این دفتر، مدعی شد که این خبر کذب است.

«مبارزه» (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام): عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: جلسه شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با حضور چهار عضو این شورا تشکیل و محمدعلی پرورده به عنوان دبیر جدید این اتحادیه و به جای محمدعلی اسلامی برگزیده شد.

Publication1-1.jpg

محمدعلی پرورده اظهار کرد: به دلیل سوءمدیریت محمدعلی اسلامی و اعتراض دفاتر عضو این تشکل، شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت تصمیم گرفت دبیر جدیدی را انتخاب کند.

اما امروز محمدعلی اسلامی با ارسال نمابری با سریرگ و مُهر دفتر تحکیم وحدت و امضای خود به عنوان دبیر تشکیلات این دفتر، مدعی شد که این خبر کذب است و “تاکنون این موضوع بصورت قانونی و تشکیلاتی در هیچ‌یک از جلسات شورای مرکزی، کمیسیون تشکیلات یا شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت مورد بررسی قرار نگرفته است و اقدام برخی اعضای شورای مرکزی این دفتر در ارسال این مطلب غیرقانونی است”.

در همین حال، پرورده با تشریح جلسه مذکور اظهار کرد: اسلامی و قبادی در اعتراض به تصمیم شورای مرکزی، جلسه شورای مرکزی را ترک کردند اما این جلسه با حضور چهار عضو این شورا تشکیل و دبیر جدید این دفتر برگزیده شد؛ با این وجود اسلامی هنوز به نظر شورای مرکزی تمکین نکرده است.

پرورده در ادامه با بیان اینکه «انتخاب یا عزل دبیر دفتر تحکیم وحدت به عهده شورای مرکزی این دفتر است»، خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه دفتر تحکیم وحدت، جلسه و تصمیمات شورای مرکزی با حضور حداقل چهار عضو این شورا رسمیت می‌یابد.

منبع: ایسنا

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

5 + 4 =