۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۶

اظهارات جالب مصلحی از نقش حزب توده در سال ۸۸

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به جزوه‌ای که از یکی از سران جریان فتنه به دست آمده بود اظهار داشت: پس از تحقیق و بررسی های انجام شده، مشخص شد که ادبیات این جزوه مربوط به حزب توده بوده است.

moslehiمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در رونمایی از کتاب «خواب‌گردها»که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه یکی از اقدامات استکبار و آمریکا این است که مجموعه منافقین را تطهیر می کند و این کتاب می‌تواند در خنثی‌سازی این حرکت نقش قابل توجهی داشته باشد. وزیر سابق اطلاعات در ادامه تصریح کرد: در بحث ترور دانشمندان هسته‌ای یک چیز روشن شد و در واقع یک حسن داشت و آن این بود که چتر سرویس‌های اطلاعاتی که به دلیل بی‌توجهی مجموعه‌های مختلف در کشور پهن شده بود خنثی شد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا و استکبار بهره‌برداری بسیاری از منافقین دارند گفت: بهره‌برداری اول در بحث فتنه است و نباید از فتنه به سادگی عبور کرد؛ در دوره‌ای که بنده در وزارت اطلاعات بودم کاملاً با فتنه درگیر بودم و اسناد سنگینی در این راستا وجود دارد که پشت این فتنه استکبار و براندازی نظام بود و در هر محکمه‌ای اگر قرار باشد بحث می‌کنم و اسنادش را خواهم آورد.

مصلحی یادآور شد: مساله فتنه در حال حاضر در مصر نیز جریان دارد، بحث ضعف اخوان سر جای خود، اما بنای استکبار جمع شدن انقلاب مصر بود که در کشور ما به دلیل وجود ولایت فقیه نقشه آنها نقش برآب شد. وزیر سابق اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: جزوه‌ای از یکی از سران فتنه به دست آمد که طراحی فتنه از قبل از سال ۸۸ تا حال حاضر در آن تدوین شده بود و در اختیار یکی از بزرگان قرار داده شد، چند روزی که گذشت پیغام دادند که این را بررسی کنید که از کجا و از طرف چه کسی تدوین شده است؟ پس از تحقیق و بررسی مشخص شد که ادبیات این جزوه ادبیات حزب توده بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

83 + = 92