۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۹ پسر اسد:

حافظ اسد ۱۱ ساله چه می‌گوید؟

پسر بشار اسد اعلام کرد، من از آمریکا می‌خواهم تهدیدهایش را درباره حمله به سوریه عملی کند.

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

«حافظ اسد» پسر ۱۱ ساله بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک در واکنش به تهدیدهای ‌آمریکا و غرب برای حمله به سوریه آمریکا را تهدید کرد.

وی آمریکایی‌ها را ترسوهایی که تنها تکنولوژی جدید در اختیار دارند توصیف کرد و گفت: آنچه من به شدت می‌خواهم این است که آمریکا تهدیداتش را درباره حمله به سوریه اجرایی کند برای اینکه می‌خواهم آن‌ها این اشتباه بزرگ را مرتکب شوند و کاری را که پایانش را نمی‌دانند، آغاز کنند. آن‌ها همانطور که حزب الله اسرائیل و ناتو را شکست داد، شکست خواهند خورد.

حافظ اسد در ادامه گفت: برخی از مردم می‌گویند ‌آمریکا قدرتش از ما بیشتر است اما جواب من به شما این است که اولا شما آنچه ما در اختیار داریم را نمی‌دانید، ثانیا حتی اگر آن‌ها قوی باشند و احتمالا بتوانند ارتش را نابود کنند باز هم نمی‌توانند این مقاومت را که ما ایجاد کرده‌ایم از بین ببرند.

پسر اسد در ادامه نوشت: ما در همه جا با آن‌ها مبارزه خواهیم کرد تا از راهی که آمده‌اند بازگردند هر چقدر هم که سخت باشد تلاش‌های آن‌ها برای بیرون راندن ما از سرزمین مقدسمان بدون شک به شکست می‌انجامد و این سرزمینی است که ریشه‌های آبا و اجدادمان در آن وجود دارد.

وی افزود: هیچ کس مثل ما سوریه را نمی‌شناسد و بدون شک آمریکا در صورت حمله نظامی به سوریه شکست خواهد خورد.

وی در پایان نوشت: هر چقدر هم که طول بکشد، ما نهایتا پیروز می‌شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

- 1 = 1