۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹

آخرین تلاش های رییس دانشگاه آزاد فارس برای ابقا

شاید بتوان گفت کنار گذاشته شدن ایشان از عرصه ی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز ریشه در همین مقبولیت، احترام و جایگاه ایشان در بین فعالین سیاسی و دانشجویی استان دارد. حال باید ببینیم اتفاقاتی که برای استاندار پیشین فارس افتاد برای دکتر سارویی نیز خواهد افتاد یا خیر.

مبارزه(رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام)-خبر دریافتی:

مدت زیادی از برکناری دکتر احمدی استاندار پیشین استان فارس نگذشته است، استانداری که در اخرین روزهای ماموریت خود کدخداپور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس را عزل کرد، معاونی که عیار اصلاح‌طلبی او نزد فعالین اصلاح طلب و اعتدالگرا بسیار بیشتر از دکتر احمدی بود.

azad

گویا در استان فارس تاریخ محکوم به تکرار است ،چرا که این روزها هم دکتر سارویی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در آخرین تلاش هایش برای ماندن بر کرسی ریاست این دانشگاه اقدام به عزل دکتر ابراهیمی نموده است، که به گفته‌ی بسیاری، از مقبولیت و اعتبار ویژه ای نه تنها بین اصلاح طلبان که حتی بین نیروهای مستقل نیز برخوردار است.
دکتر ابراهیمی که جزو رزمندگان و جانبازان جنگ ۸ ساله ی حق علیه باطل است ،در کارنامه‌ش عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی منطقه، دبیری حزب اصلاح طلب همبستگی در استان فارس و عضویت در شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان فارس را دارد.
شاید بتوان گفت کنار گذاشته شدن ایشان از عرصه ی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز ریشه در همین مقبولیت، احترام و جایگاه ایشان در بین فعالین سیاسی و دانشجویی استان دارد.
حال باید ببینیم اتفاقاتی که برای استاندار پیشین فارس افتاد برای دکتر سارویی نیز خواهد افتاد یا خیر.
فارغ از اینکه در آینده چه تغییراتی انجام شود به جرات میتوان گفت ،اگر ایشان بر مسند قدرت بماند باید همچنان منتظر اقدامات دکتر سارویی به نفع جریان متبوع خود ،و به ضرر وجهه ی دانشگاه و دولت تدبیر و امید باشیم.

::::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

53 - 47 =