بررسی عملکرد انتخاباتی نامزد دقیقه نودی اصولگرایان
اکید صرف بر اقتصاد مقاومتی بدون ارائه برنامه مشخص اقتصادی در مواردی مانند رشد، توزیع درآمد، هدفمندکردن و ... تمام چیزی است که تا به امروز از جلیلی و تیمش دیده شده و گویی اراده ای برای ترمیم آن هم وجود ندارد.
این سکون و جمود را بگذارید کنار تهییج و پمپاژ انرژی سایر رقبا که از سمت رسانه های داخلی و خارج به صحنه انتخابات سرازیر است و در راس آن بی بی سی – یا آنگونه که این روزها شاهدیم، در واقع، ستاد تبلیغات رسانه ای فرامرزی رفسنجانی – قرار دارد که از یک سو هاشمی رفسنجانی را با انواع حیل به جلو می راند و از سوی دیگر با انرژی تمام در بسیاری از بخش های خبری و تحلیلی، رقبای اصلی وی شامل قالیباف و جلیلی را با انواع و اقسام تخریب های ممکن، از اشاره به سوابق نظامی، شایعات مربوط به عملکرد تیر ۷۸ و … می زند.
علاوه بر بیان کم هیجان، عدم توجه جلیلی و تیمش به مسائل اقتصادی بیش از همه در ذوق می زند. تاکید صرف بر اقتصاد مقاومتی بدون ارائه برنامه مشخص اقتصادی در مواردی مانند رشد، توزیع درآمد، هدفمندکردن و … تمام چیزی است که تا به امروز از جلیلی و تیمش دیده شده و گویی اراده ای برای ترمیم آن هم وجود ندارد. تاکید صرف بر اقتصاد مقاومتی نیز – درست همانند خشک بیان بودن – شاید از جلیلی مذاکره کننده هسته ای پذیرفته باشد اما از جلیلی داوطلب ریاست جمهوری پذیرفته نیست و به هزینه از دست رفتن آرای فراوان در مقابل هاشمی تمام خواهد شد.
جلیلی اگر می خواهد موج آفرین باشد باید ضعف های خود را در کمترین زمان ممکن ترمیم کند. مشاوران و تیم جلیلی، در کنار سایر رقبا، دو رقیب اصلی درونی پیش روی خود دارند: بیان و برنامه