۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۶

مطهری: مجبور کردن وزرا به موضع‌گیری درباره جریانات ۸۸ غیرمنطقی است

علی مطهری، اجبار وزرای پیشنهادی به موضع گیری درخصوص اعتراض‌های سال ۸۸ و سوال کردن از آنان در این زمینه را غیرمنطقی، ناشی از کینه ورزی و در چارچوب تعصبات گروهی دانست/اعتراض‌های پس از انتخابات سال 88کاملا براساس اصل ۲۷ قانون اساسی ایران بوده است.

motahariمبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

علی مطهری اجبار وزرای پیشنهادی به موضع گرفتن در موضوع اعتراض‌های سال ۸۸ و سوال کردن از آنان در این خصوص را غیرمنطقی و نوعی کینه ورزی و در چارچوب تعصبات گروهی دانست.

علی مطهری در واکنش به این موضوع که بسیاری از وزرا در خصوص اعتراض‌های پس از انتخابات سال ۸۸ مورد سوال قرار گرفته‌اند اظهار داشت: اینکه وزرای پیشنهادی را تحت فشار قرار داده و آن‌ها را مجبور به موضع گیری در این خصوص کنیم حاصل تعصبات گروهی و سیاسی و ناشی از کینه ورزی است.

به گفته نماینده تهران این موضوع جایگاهی ندارد و منطق در آن حکمفرما نیست.

وی افزود: اعتراض و یا اعتقاد به تقلب در انتخابات و یا حتی شرکت در راهپیمایی ۲۵ خرداد سال ۸۸ هیچ منعی نداشته و این کاملا براساس اصل ۲۷ قانون اساسی ایران بوده است ولی در صورتی که کسی در آن آشوب‌های خیابانی سطل زباله را آتش زده، صلاحیت ندارد.

این فعال سیاسی ادامه داد: باید محل و موضوع بحث را مشخص کرده و براساس این به کنجکاوی و یا جستجو پرداخت.

وی با بیان اینکه روز رای اعتماد نظرات خود را اعلام خواهد کرد،گفت: در این روز اگر فرصت داشته باشم موضع خودم را به طور صریح بیان می‌کنم.

مطهری همچنین در خصوص انتقاد حمیدرضا رسایی در صحن علنی مجلس نسبت به قرائت گزارش حادثه ۲۲ بهمن سال گذشته از سوی کمیسیون امنیت ملی گفت: هر کسی می‌تواند انتقاد داشته باشد و این محترم است اما اینکه اصرار داشته باشد که گزارش دارای نواقصی بوده نشان می‌دهد که خودش در آن نقش داشته است و در مظان اتهام قرار دارد.

منبع: خبرگزاری کار ایران

:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

47 + = 51