۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱

اتهام زنی و الفاظ رکیک نماینده عضو پایداری علیه دولت روحانی

آن آقا اسم مدرس را هم می‌آورد. آیا مدرس چماق‌دار و بهتان‌زن بود؟ اگر ما قانونمند باشیم، نیازی به چماق نیست. انتظار مردم از ما این است که در یک فضای آرام‌تر بررسی کنیم. نباید تهمت زد و حرف‌هایی از جمله پیرمرد زد. رئیس‌جمهور مختار است که هر کسی را انتخاب کند.

اینها دله دزدند، فتنه‌گرند، دست‌بوسند و البته من هم مشابه مدرس!

مبارزه (رسانه تحلیلی خبری دانشجویان خط امام):

در جلسه امروز مجلس، محمدعلی بزرگواری که از نمایندگان سابق پایداری (حامیان احمدی‌نژاد) به شمار می‌رود، بعنوان مخالف کلیات برنامه دولت یازدهم پشت تریبون مجلس رفت و با تشابه تلویحی خود با مدرس و ذکر اسم فرزند آیت‌الله هاشمی، او را دله دزد نامید!

بزرگواری ابتدا با مقایسه تلویحی خود با مدرس! گفت: مجلس باید مدرسی باشد. اینجا جای چاخان‌گویی و وکیل‌الدوله‌ها نیست. مطمئناً خود وزیرانی که رأی می‌آورند، با این چابلوسان برخورد خواهند کرد. در دولت اصلاحات و دولت نهم و دهم شعار جوان‌گرایی گوش فلک را کرد کرد اما برویم از صندوق عتیقه آقای هاشمی رفسنجانی و آقای خاتمی وزیر در بیاوریم؟ برخی از این وزرا را بخواهیم در برخی پروژه‌ها ببریم، باید سرم به آنها وصل کنیم.

نماینده افراطی حامی احمدی‌نژاد در ادامه گفت: وقتی در رأس این نظام رهبری عزیز در طول ۴ سال از فتنه ۸۸ سخن می‌گویند که فتنه‌گران مملکت ما را به پرتگاه سقوط می‌بردند و نظام ما را به عنوان نظام متقلب معرفی کرده بودند، آیا رواست که از اهالی و طرفداران فتنه در کابینه استفاده کنیم؟ از کسانی که به نمایندگی از سران فتنه در جلسه با رهبری شرکت کردند؟ باز برویم از همین‌ افراد استفاده کنیم و آرامش کشور را به هم بزنیم؟ چرا حرف اساسی نزنیم؟ چرا اگر از فتنه حرف بزنیم، می‌گویند اینها افراطی هستند؟ پس رهبری اولین افراطی است!

وی اضافه کرد: ما با فتنه‌گران سر سازش نخواهیم داد. هزینه‌های بزرگی را به نظام تحمیل کردند. فقط از خدا می‌ترسم. از هیچ کس نمی‌ترسم. ما دوست شما هستیم و می‌خواهیم تعامل شما را پاسخ بدهیم. ما از انتخاب خیلی از وزرا و معاونان تشکر می‌کنیم اما بگذارید روی آنها که حرف داریم، حرف‌مان را بزنیم. آقای زنگنه بیاید و باز هم آن آقازاده دله دزد مهدی هاشمی بیاید و میدان‌دار شود؟ نباید به او رأی داد. این آقازاده‌های دله‌دزد به نظام و روحانیت خیلی ضربه زدند. (در اینجا لاریجانی به او تذکر داد نباید به افراد توهین کند و اتهام بزند) بزرگواری در خاتمه اظهار داشت: امام راحل و شهدا از ما می‌خواهند نگذاریم نااهلان حاکم شوند و من به عنوان یک لر با چماق مقابل شما (روحانی) خواهم ایستاد!

اتهامات و توهین‌های این عضو سابق پایداری و حامی احمدی‌نژاد، باعث تنش در مجلس شد و قاضی‌پور در تذکر آئین‌نامه‌ای تأکید کرد: کسی حق ندارد در نظام جمهوری اسلامی در پشت تریبون اسم افراد را بیاورد. لاریجانی هم تأکید کرد که تذکر شما درست است. ایرج ندیمی نیز در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: اتهام و فحش جفای به مجلس است. حرف‌هایی مانند دله‌دزد در شأن مجلس نیست. لاریجانی نیز تأکید کرد: فضای مجلس مخالف این حرف‌هاست و اسم افراد را بردن و تهمت و توهین کردن در شأن مجلس نیست.

کمال‌الدین پیرمؤذن هم در تذکری آئین‌نامه‌ای گفت: آن آقا اسم مدرس را هم می‌آورد. آیا مدرس چماق‌دار و بهتان‌زن بود؟ همچنین جواد جهانگیرزاده در تذکری آئین‌نامه‌ای خاطرنشان کرد: اگر ما قانونمند باشیم، نیازی به چماق نیست. انتظار مردم از ما این است که در یک فضای آرام‌تر بررسی کنیم. نباید تهمت زد و حرف‌هایی از جمله پیرمرد زد. رئیس‌جمهور مختار است که هر کسی را انتخاب کند.

یونس اسدی هم در تذکری تأکید کرد: غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار درست صحبت کند. خود ایشان هم می‌داند که چقدر دستمال‌کش احمدی‌نژاد و دولتش بوده است و جالب اینست که حالا به ما می‌گوید چاپلوس! لاریجانی تأکید کرد: این کلمه چابلوس خوب نبود، شما هم چیزی روی آن نگذارید.

منبع: بهار نیوز
:::

دیدگاه تازه‌ای بنویسید:

*

16 - 13 =